کد خبر : 23770
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396- 26: 9

آقای معاون! باور کنید آن چه دیده بودید با آن چه انجام شد کاملا متفاوت است

آقای معاون! باور کنید آن چه دیده بودید با آن چه انجام شد کاملا متفاوت است

این انتظار وجود دارد دیگر اعضای شورا هم در باره اقدام قانونی و درست شهردار محترم رشت موضع گیری کنند تا واقعیت های این پروژه برای مردم آشکارتر شود .

به گزارش گیلانستان/ محمود باقری خطیبانی: معاون عمرانی و هماهنگی استاندار گیلان: تنها ۴۰ درصد طرح پیاده راه فرهنگی رشت اجرایی شده است / آنچه دیده بودیم با آنچه که انجام شد کاملا متفاوت است. شعبان پور هم چنین متذکر شد: مسئول ارشد استان هم از اجرای این پروژه رضایت ندارد و خواستار پیگیری برای تکمیل این پروژه است./ ایسنا ۱۵ اردیبهشت ۹۵ .

این بخشی از مصاحبه آقای شعبان پور معاون عمرانی استانداری گیلان در اردیبهشت نود و پنج است و اتفاقا این مصاحبه به صورت دقیقی مبین مشکلاتی است که در اکثر پروژه هایی که در دوره آن معزول در شهر اجرا شده ، می باشد . من به عنوان عضو شورای چهارم رشت و به علت اطلاعاتی که در خصوص عملکرد آن معزول دارم چند نکته را برای اطلاع افکار عمومی اعلام می دارم :

یکم / بدوا از آقای مهندس حامد عبدالهی و مهندس علوی از اعضای محترم شورای شهر رشت سپاسگزاری می نمایم که به صورت شفاف و صادقانه در خصوص برچیدن میله های بی قواره حد فاصل میدان فرهنگ تا حشمت اظهار نظر کردند . این انتظار وجود دارد دیگر اعضای شورا هم در باره اقدام قانونی و درست شهردار محترم رشت به ویژه آن عده از دوستان شورای چهارم که در شورای پنجم حضور دارند، موضع گیری کنند تا واقعیت های این پروژه برای مردم آشکارتر شود .

دوم / روایت دکتر نصرتی شهردار کنونی رشت و  مهندس حامد عبدالهی در خصوص طرح جامع ترافیک رشت کاملا درست و مستند  است و  اظهارات پراکنده دیگر ، از دقت های لازم حقوقی و فنی برخوردار نیست  و باید توصیه کنم که با فضا سازی رسانه ای تلاش نکنند واقعیات قلب شود و خودشان را تبریه نمایند .

سوم/ برای اطلاع معاون محترم عمرانی استانداری گیلان عرض می کنم که شهردار معزول رشت پروژه موزیکال آب نمای پارک ملت را  به رغم مخالفت سازمان بازرسی اجرایی کرده است و  چنان که جناب عالی در خصوص پیاده راه فرهنگی موضع گیری کرده اید ، چنین رویه ای به طور مکرر  در رفتار اجرایی شهردار معزول ، مسبوق به سابقه است .

چهارم/ پس از برچیدن میله های آهنی فرهنگ تا حشمت ، شهردار معزول رشت دو مصاحبه با سایت ها انجام داده است که هر آدم منصفی این مصاحبه ها را مطالعه می کند در می یابد که آن معزول دارای چه اغتشاش فکری عجیبی است و چنان که بارها عرض کرده ام باید تحت نظر قرار گیرد . با همین ذهن مغشوش در یک بازه دوساله بیش از چهار هزار حکم در شهرداری صادر کرد و مدیران را چرخشی تعویض می نمود . با همین ذهن مغشوش بود که می گفت پایین بودن وحشتناک کارهایش به او ربطی ندارد  و مسئول کیفیت فعالیت هایی که انجام می دهد نیست ! با همین ذهن مغشوش بود که برای چهار هکتار پهنه کف سازی بیش از ۱۹ میلیارد هزینه کرد . با همین ذهن مغشوش بود که وقتی پیمانکارش نمونه های تست مقاومت فشاری بتن را به جای سنگفرش استفاده می کند ان هم در صد متری دفترش و تصویر را نشانش دادند ، از اقدام خلاف پیمانکار حمایت می کند . با همین ذهن مغشوش بود که احساس تکلیف می کرد که باید در مقابل اراده شورا بایستد و علیه استاندار ، نماینده ، شورا و رسانه ها و مردم بایستد و اهانت نماید . با همین ذهن مغشوش بود که تهاترهای بی حساب و کتاب  انجام گرفت و  املاک میلیاردی خریداری شده است که هیچ نیازی به آن نبود . با همین ذهن های مغشوش  بود  که چک های بلامحلی است که صادرشد و اینک در دست مردم هست و توان پرداخت آن وجود ندارد.  با همین ذهن مغشوش بود که شهردرای ۷۳۰ میلیارد تومان بدهکار است و …

پنجم / من تقریبا در تمام یادداشت ها، مکاتبات و  گفت و گوها و سخنرانی هایم خواستار مداخله دستگاه قضایی در خصوص عملکرد شهردار معزول بوده ام و امروز باید سپاسگزاری نمایم که معاون محترم  دادگستری اعلام داشته اند که دادستانی به این موضوع ورود کرده است . من به عنوان یک شهروند اعتقاد دارم با ورود دستگاه قضایی به پرونده عملکرد شهردار معزول ، بخش مهمی از واقعیت ها ، اشکار خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار