کد خبر : 6505
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۲۰

آقای نماینده؛ آیا از کسانی که قرآن پاره کردند و به خیمه های عاشورایی حمله ور شدند، حمایت می کنید؟!

آقای نماینده؛ آیا از کسانی که قرآن پاره کردند و به خیمه های عاشورایی حمله ور شدند، حمایت می کنید؟!

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان املش در بیانیه ای به نماینده مجلس حامی فتنه هشدار داد

به گزارش گیلانستان، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان املش در بیانیه ای به نماینده مجلس حامی فتنه هشدار داد که شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

گناه بزرگی که برخی از دست‌اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام میدهند، امیدوار کردن دشمن است؛ دشمن را امیدوار می کنند که میتواند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند.  امام  خامنه ای(مدظله العالی)

با درود وسلام به ارواح طیبه ی شهدا و امام شهدا بنیانگذارجمهوری اسلامی و با دعای سلامتی برای امام خامنه ای برخود تکلیف می بینیم که نسبت به سخنان فتنه پسندانه ی نماینده ای در مجلس شورای اسلامی هشدار دهیم .

بدون شک یکی از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ” جریان فتنه ” است . فتنه ی سال ۸۸ که امام خامنه ای آن را شناسایی و به امت شهیدپرور معرفی و خواص و عوام را به مبارزه ی با آن دعوت نمودند و علی الدوام به خطر احیای آن هشدار داده اند که توجه به آن امری بسیار حیاتی است . زیرا خطر دشمن داخلی و فتنه گران که در درون نظام نفوذ کرده اند از دشمن خارجی بیشتر است و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب وجود فتنه در کشور باعث امیدواری و دلگرمی و جسارت بیشتر استکبارجهانی می شود .امروز بعداز گذشت سالها از پرونده ی فتنه و جاودانه شدن حماسه ی ۸دی مردم ولایتمدار و بصیر استان گیلان و ۹ دی ، کسانی مأمور احیای جریان فتنه شده اند .

آقای نماینده ؛  شما را چه شده است؟ درحالی که ولی فقیه همچنان جریان فتنه را خط قرمز نظام اسلامی می داند و هنوز سران فتنه یک عذرخواهی  صوری هم از نظام نکرده اند و در جریان فتنه خسارتهای زیادی را به نظام و مردم وارد کردند و باعث شهادت چندین بسیجی شدند و مسجد آتش زدند ، قرآن پاره کردند وبه خیمه های عاشورایی حمله ور شدند و آب به آسیاب آمریکا واسرائیل ریختند حال از آنان حمایت می کنید؟

آقای نماینده ؛ مجلس شورای اسلامی ، این خانه ی ملت و در رأس امور و هم وزن مدرس جایگاه دفاع از نظام اسلامی و سنگر دفاع از ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی است . آیا این سخن و سئوال ناپخته ی شما مبنی براین که تا کی در این مملکت باید از فتنه سخن گفته شود ؟ نشان از بی بصیرتی و  ولایت گریزی شما نیست ؟

آقای نماینده ؛ آیا نمی دانی که آخر سخن شما متوجه ی ولایت فقیه می شود و اسم شما در پرونده ی سیاه حامیان فتنه  قرار می گیرد ؟ آیا یک نماینده ی مجلس نباید بصیرت داشته باشد که افشای مداوم جریان فتنه و حساس بودن انقلابیون نسبت به آن خواست و تدبیر مقام معظم رهبری است ؟

آقای نماینده؛ آیا شما سخنگوی جریان فتنه هستی ؟ آیا این گونه از جایگاه اول و ممتاز فتنه ستیزی مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی صیانت می کنی ؟

ما بسیجیان ولایتمدار و بصیر هشدار می دهیم که هرکسی و هرجریانی بخواهد برسر سفره ی نظام اسلامی بنشیند و از امکانات نظام در جهت شکستن خطوط قرمزی را که ولی فقیه و نائب امام زمان مشخص کرده است اقدام نماید مورد لعن ونفرین ما خواهد بود و قطعا از چشم نیروهای جبهه ی انقلاب خواهد افتاد .  ۱۹/ ۸/ ۹۵

/املش ما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار