کد خبر : 6877
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

آقای نماینده! اظهارات مضحک شما برای مردم تازگی ندارد و دقیقا همین جملات را بارها از منافقین و ضدانقلاب شنیده اند!

آقای نماینده! اظهارات مضحک شما برای مردم تازگی ندارد و دقیقا همین جملات را بارها از منافقین و ضدانقلاب شنیده اند!

درحالی به دروغ از تقطیع شدن حرفهایتان انتقاد می کنید که جنابعالی به طور غیرمنصفانه ای جملات گهربار امام راحل(ره) و متن قانون اساسی را به صورت گزینشی مطابق امیال خود و ضدانقلاب ها به کار بردید!

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، مجتبی امین در نامه ای خطاب به نماینده مردم رشت نوشت:

آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

سلام علیکم

متنی که خبرگزاری رسمی “خانه ملت” به عنوان مصاحبه با جنابعالی در خصوص حواشی اخیرتان منتشر کرد را مطالعه نمودم و نکاتی به ذهن اینجانب که قطره کوچکی از اقیانوس بزرگ جامعه رسانه ای گیلان می باشم، رسید که از باب رسالتی که بر گردن دارم، لازم دانستم خدمتتان عرض کنم:

  1. از نحوه خبرنویسی ضعیف و چیدمان آماتوری متن مصاحبه کاملا مشخص است که خبرنگاران حرفه ای خبرگزاری خانه ملت برای گرفتن مصاحبه به شما مراجعه نکردند و از آنجایی که اخیرا عضو هیئت مدیره این خبرگزاری منصوب شدید، ظاهرا این جنابعالی بودید که متن مذکور را نوشته و سردبیر خانه ملت را مجبور به انتشار آن نمودید! زیرا یک خبرنگار هیچگاه از لحاظ حرفه خبرنویسی نباید علاوه بر نوشتن چندین جمله ای که نقل قول از شخص دیگری است، منبع کتابها را در انتهای یک پاراگراف آنهم داخل پرانتز بنویسد!!! مصاحبه شما از بس غیر حرفه ای تنظیم شده بود که در انتها با یک سوال از جنابعالی و یک بیت شعر به عنوان پاسخ خاتمه یافت!
  1. جنابعالی در طول مصاحبه سعی نمودید، طوری به اذهان عمومی القا کنید که نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر نطق 7 دقیقه ای شما در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، خود را دچار بازی های سیاسی کرده و در کار نمایندگی شما دخالت نموده است. خوب است بدانید که اظهارات مضحک و خنده دار جنابعالی در آن مصاحبه برای مردم مومن و انقلابی تازگی ندارد و دقیقا همین جملات را از گروهک های منافقین و ضدانقلاب و همچنین رسانه های اپوزوسیون بارها شنیده اند!
  1. شمایی که ادعا نمودید دلسوزان نظام و آنهایی که با تفکراتتان مخالف هستند، جملاتتان را به صورت گزینش شده برداشت کرده اند، اگر اندکی در مصاحبه خودتان تامل کنید، خواهید دید درحالی به دروغ از تقطیع شدن حرفهایتان انتقاد می کنید که جنابعالی به طور غیرمنصفانه ای جملات گهربار امام راحل(ره) و متن قانون اساسی پیرامون وظایف سپاه پاسداران را به صورت گزینشی مطابق امیال خود و ضدانقلاب ها به کار بردید!
  1. توصیه میکنم متن تجلیل حضرت امام(ره) از سپاه در تاریخ 29 مرداد 58 را برای یکبارهم که شده مطالعه نموده و بدانید که ایشان فرمودند:” من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.” حال که مشخص است جملات 37 سال قبل حضرت امام در حافظه شما نمیگنجد، ایکاش به جملات مقام معظم رهبری در 3 خرداد همین امسال دقت می کردید که ایشان ضمن تاکید بر اینکه “سپاه پاسداران، پاسدار انقلاب است”فرمودند: “امروز هم نسبت به سپاه، از همه بیشتر عصبانی هستند؛ در اسمهایی که می‌آورند، در فحّاشی‌هایی که میکنند، در تهمتهایی که میزنند، از همه بیشتر، سپاه را آماج این بدگویی‌ها و این دروغ‌گویی‌ها قرار میدهند”
  1. آقای نماینده! در خاطرشریفتان بسپارید که اصل 150 قانون اساسی نقش سپاه را “نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن” تعیین می‌کند؛ به همین دلیل در هر زمان و عرصه‌ای که انقلاب اسلامی و یا دستاوردهای آن با خطر و یا تهدیدی مواجه شود سپاه پاسداران موظف است تا وارد معرکه شده و از انقلاب دفاع نماید.
  1. به اصل 84 و 86 قانون اساسی اشاره نمودید و خود را “کاملا آزاد” در همه امورات دانستید! مگر در آن قانون اساسی که مطالعه کردید، اصلی به نام 67 وجود ندارد که در آن نوشته نمایندگان باید به قرآن سوگند یاد کنند تا در گفته‏ ها، نوشته‏ ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مد نظر داشته باشند؟!

مجتبی امین 14 آذر 95

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد شنبه , 24 آبان 1399 - 16:28

جعفرزاده ایمن آبادی، مردی که از پاهای خود جا ماند…

رفتن به نوار ابزار