کد خبر : 418
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394- 06: 19

آقای نماینده! مردم از شما انتظار حل مشکلات شهر دارند نه فحاشی، هتاکی و درگیری های بیخود

آقای نماینده! مردم از شما انتظار حل مشکلات شهر دارند نه فحاشی، هتاکی و درگیری های بیخود

دانشیار دانشگاه گیلان گفت: آیا بهتر نیست به جای آنکه تمام بدبختی های فعلی کشور را به دوش دولتی بیندازیم که دیگر وجود ندارد و نقادی ازدولت پیشین پس از دو سال از شروع بکار دولت جدید دردی را دوا نمیکند به فکر مشکلات اساسی استان خویش باشیم؟

به گزارش در گیلان، دكتر رضا جمشيدي اظهار داشت: مردم با آرمانهای مختلف و اهداف مشروع نماینده ای را از شهر خویش بین چند ده کاندیدا انتخاب نمودند از اينرو انتظار رفع مشکلات اساسی شهر و استان خویش را از نمايندگان دارند نه اینکه شاهد فحاشی ،هتاکی و درگیری های بیخود و بی نتیجه از نماینده خویش باشند.

وي با اشاره به اينكه چهار سال برای یک نماینده زمان زیادی برای خدمتگزاری نيست و همچنين وقتي برای توهین و بی احترامی به دولت قبلی، رسانه ها و برخی مسئولین تراز اول استان وجود ندارد افزود: آیا بهتر نیست به جای آنکه تمام بدبختی های فعلی کشور را به دوش دولتی بیندازیم که دیگر وجود ندارد و نقادی ازدولت پيشين پس از دو سال از شروع بکار دولت جدید دردی را دوا نمیکند به فکر مشکلات اساسی استان خویش باشیم؟ آیا وقت آن نیست که مشکلات اساسی استان را مد نظر قرار دهیم و نطق هایمان و نقدهایمان از مسئولین در راستای حل مشکلات اساسی استان باشد؟

دانشيار دانشگاه گيلان اظهار داشت: چگونه است کسی از حوزه نفتی خزر صحبت نمیکند؟ آیا وزیر محترم نفت اعتقادی به این پروژه ندارند؟ چرا کسی از تریبون موجود استفاده نمیکند؟ آیا مرداب انزلی باید برای همیشه مرده بماند؟ چرا رئیس جمهور محترم فقط از دریاچه ارومیه صحبت نمودند و همه دغدغه های دولت بر روی حل این معضل متمرکز شده است که البته آن نیز بایستی توجه شود. آیا رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت که پیشانی استان است نبایستی ساماندهی شوند؟ چرا به جای این همه هیاهو به شورای شهر و شهردار در حل این معضل کمک نمیشود؟ آیا سراوان و لندفیل سراوان معضل ملی نشده است؟ چرا از شیوع بیماری در سنگر و روستاهای اطراف این فاجعه زیست محیطی سخن نمی رانیم؟ چرا نباید یکبار شاهد باشیم یک مسئول تراز اول فقط برای حل مشکلات موجود (و نه برای نمایش و سخنرانی) به استان دعوت شده و بدون تشریفات بیایند و بروند و فقط بر روی حل مشکلات متمرکز شویم؟ آیا کارخانه های ورشکسته که در اثر برخی سیاستهای غلط در ادوار گذشته و با شعار خصوصی سازی به نور چشمی ها واگذار شدند و امروزه هزاران نفر بیکار تحویل جامعه گردیده جای نقادی ندارد؟ آیا وضعیت مدیریت منابع آب در شهرهای استان جای نگرانی ندارد؟ خراسان و آذربایجان و خوزستان همه سدهای خویش را ساختند و برخی از ماها فقط دنبال تریبون برای سخنرانی هستیم. چرا مشکل سدهای لاسک و شفارود و پلرود را حل نمی نمایید؟ آيا…..

عضو هيات علمي گروه عمران دانشگاه گيلان در پايان اظهار داشت: حال سخن پایانی بنده به عنوان یک شهروند آن است به جای فرار به جلو و تهییج افکار عمومی و قهرمان نمایی و حرافی های زائد الوصف اگر کاری برای مردم انجام نمی دهیم لااقل مروج بد اخلاقي در جامعه نباشيم و کاری نکنیم آیندگان در مورد ما قضاوت نامناسبی داشته باشند. بیش از سه دهه پیش جوانانی پاک و بی آلایش برای دفاع از مرز و بوم و نمایش واقعی ولایت مداری جان خویش را که مهمترین ودیعه الهی است در طبق اخلاص گذاشته و به مرزهای غربی و جنوبی کشور شتافتند. ما نیز اگر ادعای ولایت مداری و دغدغه منافع ملی داریم بهتر است در عمل و نه در حرف نشان دهیم فقط نگران بستگان و نزدیکان خویش نیستیم بلکه نگران مشکلات عدیده تک تک شهروندان هستیم و در این وادی خداوند را نظاره گر اعمال خویش بدانیم./ رشت پرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار