کد خبر : 2149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

آقای نماینده! وکیل الدولگی هم حدی دارد/ فرافکنی ممنوع!

آقای نماینده! وکیل الدولگی هم حدی دارد/ فرافکنی ممنوع!

آقای نماینده ! چرا هیچ وقت صدای مردمان مظلوم و ضعیف شهرتان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به گوش دولتمردان نمیرسانید؟

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی“درگیلان”، یکی از نمایندگان مجلس که در بین مردم و حتی همکارانش به وکیل الدوله شهرت دارد در تازه ترین حمایت عجیب خود از دولت تدبیر و امید، به دفاع تمام قد از امحای ۱۷۰۰ تن سیب زمینی پرداخت!

وی در بخشی از این مصاحبه ضمن تخریب مجدد دولت گذشته باز حرف دل اصلاح طلبان را زد و خاطرنشان کرد: “در سال ۱۳۸۴ ما شاهد امحای یک میلیون و ۳۹۶ هزار تن سیب زمینی و در سال ۱۳۸۷ رقمی در حدود یک میلیون و ۷۴ هزار و ۵۰۴ تن از این محصول بوده ایم” ” اقداماتی که از سوی احمدی نژاد رئیس جمهور دولت قبل در خصوص توزیع سیب زمینی های رایگان بین مردم صورت گرفت تنها اقداماتی انتخاباتی بود که لطمه های بسیاری به تولید و کشاورزی داخلی زد. “

این وکیل الدوله که مصاحبه اش به سرعت در اخبار ویژه سایتها و روزنامه های سراسری اصلاحات منتشر و بازتاب داده شد، بدون درنظر گرفتن دغدغه معیشتی مردمان محروم جامعه، به جای انتقاد از این ضربه ای که دولت به اقتصاد کشور و بیت المال وارد کرد، بار دیگر با پاک کردن صورت مسئله اقدام به فرافکنی نموده است.

آقای نماینده! درست است که حالا دیگر برای خود به مقام و جایگاهی رسیده اید و به جز منفعت خود به چیزی فکر نمی کنید؛ اما بدانید که مردم از شما انتظار همدردی با مشکلاتشان را دارند نه اینکه بگویید “امحای ۱۷۰۰ تن سیب زمینی هیچ ایرادی ندارد و در راستای نوسان بازار جهانی بود”!

چرا هیچ وقت صدای مردمان مظلوم و ضعیف شهرتان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به گوش دولتمردان نمیرسانید تا شاید ذره ای دلشان به حال این ولی نعمتان بسوزد و گره ای از معضلات اقتصادی اینان باز نمایند؟!

حتما خودتان هم به این نتیجه رسیده اید که مردم در انتخابات آینده مجلس دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد چراکه هیچ گاه وکیل آنان نبوده اید بلکه همواره وکیل دولت بوده اید.

پشت پرده این همه اظهار ارادت کورکورانه شما نسبت به دولت یازدهم چیست؟ مگر چه خواسته ای از دولت دارید و کجای کارتان پیش آنان گیر است؟! لطفا هرگاه وقت کردید کمی صحیفه امام خمینی(ره) مطالعه نمایید تا شاید مردم هم نزد شما جایگاهی پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سینا پنجشنبه , 5 آذر 1394 - 0:14

احسنت. واقعا یه لحظه تصور هم نمیشه کرد که مردم بخواهند یکبار دیگه به ایشون رای بدهند .امکان نداره

رفتن به نوار ابزار