کد خبر : 12664
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396- 35: 10

آقای نوبخت! در رشت طوری صحبت کردید که انگار قبل از دولت یازدهم چهره‎ای خشن و حکومت نظامی داشتیم!

آقای نوبخت! در رشت طوری صحبت کردید که انگار قبل از دولت یازدهم چهره‎ای خشن و حکومت نظامی داشتیم!

فعال فرهنگی سیاسی گیلان گفت: آیندگان بدانند که چه کسانی در حال خدمت و چه کسانی در حال خیانت به کشور هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، عیسی خیری به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در حسینیه شهدای گمنام رشت با اشاره به سند ۲۰۳۰ یونسکو اظهار کرد: مقام معظم رهبری صراحتا فرمودند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم این سند نمی شود.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ دوسال قبل در یونسکو به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: کشورهایی که این سند را امضا می کنند موظف خواهند بود آن را در کشور خود اجرا کنند و در این مدت ناظرانی از یونسکو می آیند و کتب آموزشی را ورق می زنند و بررسی می کنند که سند ۲۰۳۰ اجرا شده است یا نه.

وی با اشاره به محتوا و بندهای این سند تصریح کرد: در سند ۲۰۳۰ آمده است که آموزش در نظام آموزشی باید با تاکید بر شهروند جهانی و سبک زندگی غربی و ناسیونالیست باشد. در این سند آموزش جنسی برای کودکان آزاد و آموزه های دینی؛ الهی و معرفتی ممنوع است. سند ۲۰۳۰ تاکید دارد که همجنس بازی باید جزء اصول اصلی حقوق بشر باشد و در کتب درسی حرفی از ایثار، جهاد و شهادت برده نشود.

خیری با بیان اینکه متاسفانه دولت یازدهم به طور یواشکی این سند را امضا کرد، گفت: در این مدت نه صدای شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمد و نه مجلس شورای اسلامی و مقامات عالی رتبه کشور اعتراضی کردند که در نهایت شخص مقام معظم رهبری در این زمینه مستقیما ورود کردند.

فعال فرهنگی سیاسی گیلان افزود: آیندگان باید بدانند که چه کسانی در حال خدمت و چه کسانی در حال خیانت به کشور هستند.

وی در واکنش به اظهارات اخیر نوبخت در رشت مبنی بر اینکه “چهره خشن و نظامی از ایران  برداشته شد” ابراز نمود: آقای نوبخت طوری حرف می زند که انگار قبل از دولت یازدهم حکومت نظامی در ایران حاکم بوده و چهره ای خشن داشتیم. ایشان به جای این حرفها به مردم پاسخ دهد که چرا سند یونسکو را به طور یواشکی امضا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار