کد خبر : 3081
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

آماده‌باش کامل نهادهای اجرایی گیلان برای مقابله با موج سرما و بارش‌ در استان

آماده‌باش کامل نهادهای اجرایی گیلان برای مقابله با موج سرما و بارش‌ در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از آماده‌باش کامل نهادهای اجرایی گیلان برای مقابله با موج سرما و بارش‌ در استان خبر داد.

به گزارش درگیلان، افشین عزیزی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی از هوای گیلان، اظهار داشت: در جلسات با مدیران اجرایی استان گیلان، با توجه به اینکه احتمال می‌رود هوا به سمت سردی رود همه جوانب برای مواجهه با بحران بررسی شد.

وی از احتمال بارش 75 میلی لیتری باران در 36 ساعت آینده خبر داد و افزود: احتمال بارش برف برای سه شنبه و چهارشنبه گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه در ارتفاعات حتما” بارش برف را خواهیم داشت، گفت: در جلگه نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

وی با بیان اینکه گزارشات دستگاه‌های اجرایی و امدادی از میزان آمادگی آنها بررسی شد تاکید کرد: بر طبق دستور استاندار گیلان، دستگاه‌ها موظف شدند آمادگی خود را حفظ کنند و بحث استمرار خدمات‌رسانی در بخش آب و برق و گاز و تامین ارزاق عمومی مورد توجه قرار گرفت.

عزیزی افزود: با سپاه گیلان برای بهره‌گیری از امکانات در زمان وقوع بحران هماهنگی شد که اگر مشکلی پیش آمد از تمام توان و امکانات استان استفاده شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار