کد خبر : 29955
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397- 36: 18

آماده باش امدادگران هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی

آماده باش امدادگران هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی

معاون جمعیت هلال احمر گیلان گفت:در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش سیل آسای باران همه امدادگران این جمعیت آماده باش هستند.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، طغیان رودخانه‌ها و احتمال وقوع سیل، امدادگران این نهاد حمایتی- امدادی آمادگی لازم برای وقوع هرگونه حوادث را دارند.

وی با اشاره به سیل اخیر و مشکلات زیر ساختی آن در شهر‌های تالش، املش، لنگرود، لاهیجان، رودسر، صومعه سرا و فومن افزود: ۱۰۸ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در این مناطق ضمن ارائه خدمات امداد و نجات به سیل زدگان، همچنین به صورت شبانه روزی در بازسازی این مناطق نیز حضور فعالانه داشتند.

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه امدادگران این جمعیت در سیل اخیر با ۶۵ موتور پمپی ۱۷۲ مورد تخلیه آب منازل را انجام دادند گفت: روند خدمات بازسازی از سوی هلال احمر در مناطق سیل زده ادامه دارد.

سیاوش غلامی تصریح کرد: مردم می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند و از خدمات رایگان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند./ باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار