کد خبر : 44796
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

آماده باش ۴۵ تیم گشت پلیس در طرح زمستانی

آماده باش ۴۵ تیم گشت پلیس در طرح زمستانی

فرمانده انتظامی گیلان از آغاز طرح زمستانی در استان خبر داد و گفت: در طی مدت اجرای طرح زمستانی ۴۵ تیم پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی جاده های اصلی و صعب العبور استان را با هدف تسهیل در عبور و مرور رصد می کنند.

به گزارش گیلانستان سردار عزیزاله ملکی امروز در مراسم رزمایش طرح زمستانی پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم از ماموریت های اصلی پلیس است، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های بسیار مهم، طرح زمستانی پلیس راه است که در سراسر کشور از۲۰ آذر ماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه در سطح جاده های استان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان هدف از اجرای طرح زمستانی انسجام گروه های امدادی را تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ایمنی راه ها به منظور جلوگیری از بروز سوانح و حوادث جاده ای عنوان کرد و افزود: در طی مدت اجرای طرح زمستانی ۴۵ تیم پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی جاده های اصلی و صعب العبور استان را در ۱۰ پاسگاه ثابت و ۱۰ پاسگاه سیار رصد می کنند.

وی با بیان اینکه ۱۲ سازمان در اجرای طرح زمستانی پلیس مشارکت دارند، ادامه داد: در مدت اجرای طرح زمستانی سه گردنه بین استانی و سه گردنه خارج استانی تحت رصد و پایش شبانه روزی گشت های راه و راهور هستند.

سردار ملکی به آمار کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی شاهد کاهش هشت درصدی تصادفات در سال جاری بوده ایم.

فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: با توجه به اینکه در طرح زمستانی سال گذشته، در بحران برف مشکل خاصی نداشتیم؛ امسال می طلبد همزمان با بارش برف گروه های امدادی و انتظامی از هر لحاظ آماده باشیم و تاکنون هماهنگی های لازم هم با دستگاه های مختلف در شورای ترافیک استان انجام گرفته است.

وی با اشاره تعامل و هماهنگی با استان های همجوار، تصریح کرد: حضور به موقع و میدانی همه مسئولین در مواقع بحرانی ضروری است.

به گزارش ایسنا؛ طرح زمستانی پلیس از ۲۰ آذر آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار