کد خبر : 41886
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱

آمادگی راه‌آهن گیلان برای اعزام مستقیم زائران اربعین حسینی از رشت به کرمانشاه

آمادگی راه‌آهن گیلان برای اعزام مستقیم زائران اربعین حسینی از رشت به کرمانشاه

خدایی با اشاره به برنامه راه‌آهن گیلان برای اعزام مستقیم زائران اربعین حسینی از رشت به کرمانشاه، گفت: این آمادگی وجود دارد که در هر قطار ۱۵۰ زائر داخلی و ۲۰۰ زائر خارجی از ایستگاه رشت به مرز کرمانشاه منتقل شوند.

به گزارش گیلانستان «علی خدایی» با اشاره به برنامه راه‌آهن گیلان در ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: شرکت راه آهن ایران در ایام اربعین بیشترین سرویس را در مسیر تهران به کرمانشاه و خرمشهر دارد.

مدیرکل راه آهن گیلان به حرکت روزانه بیش از 10 قطار از تهران به مقصد کرمانشاه و خرمشهر در ایام اربعین اشاره و تاکید کرد: این قطارها برای اعزام زائران اربعین حسینی(ع) از 15 تا 30 مهر سال جاری در این مسیر تردد دارند.

وی با اشاره به اعزام زائران گیلانی در اربعین حسینی توسط راه آهن، تصریح کرد: راه‌آهن گیلان برای اولین بار و نخستین استانی است که در سال جاری به صورت مبدا – مقصدی زائران اباعبدالله الحسین(ع) را از رشت به کرمانشاه منتقل می‌کند.

خدایی با اشاره به برنامه راه‌آهن گیلان برای اعزام مستقیم زائران اربعین حسینی از رشت به کرمانشاه، گفت: این آمادگی وجود دارد که در هر قطار 150 زائر داخلی و 200 زائر خارجی از ایستگاه رشت به مرز کرمانشاه منتقل شوند.

مدیرکل راه آهن شمال ۲، اذعان کرد: برای انجام این اقدام، نیاز است که یک نفر از ستاد اربعین گیلان، 15 روز زودتر، تعداد مسافران را به راه‌آهن جمهوری اسلامی معرفی کند تا برنامه‌ریزی در این خصوص انجام شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار