کد خبر : 54223
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

رئیس کل دادگستری گیلان:

آمار و ارقامی که در مورد ثبت اراضی گیلان اعلام می‌شود، زیبنده استان نیست

آمار و ارقامی که در مورد ثبت اراضی گیلان اعلام می‌شود، زیبنده استان نیست

رئیس‌کل دادگستری گیلان از اجرای کند طرح کاداستر در استان انتقاد کرد و گفت: آمار و ارقامی که در این زمینه اعلام می‌شود زیبنده استان نیست.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ضمن انتقاد از اجرای کند طرح کاداستر در استان اظهار داشت: آمار و ارقامی که در مورد ثبت اراضی گیلان در قالب طرح حد نگاری اعلام می‌شود زیبنده استان نیست.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه طرح موسوم به حد نگاری اراضی یا همان کاداستر مزیت‌های بسیاری در استان دارد و از وقوع تخلفات در حوزه اراضی جلوگیری به عمل می‌آورد عنوان کرد: در اجرای طرح حد نگاری اراضی یا کاداستر گیلان تاکنون کند عمل شده و لازم است این روند سرعت بیشتری بگیرد.

خلیلی با تأکید بر اینکه ساماندهی و هویت،دار کردن اراضی از اهمیت بالایی برخوردار است مؤلفه‌های یاد شده را از جمله کارکردهای اجرای طرح حدنگاری اراضی یا کاداستر اعلام کرد و ابراز داشت: اجرای درست و مطلوب این طرح آن هم در کوتاه‌ترین زمان امری است که آن را از دستگاه‌های متولی انتظار داریم.

وی نقش مهم اجرای طرح کاداستر در گیلان برای پیشگیری از وقوع جرم و انباشت پرونده‌های قضایی با موضوع مشکلات اراضی استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باید در زمینه اجرای طرح حدنگاری اراضی استان گیلان زمان‌بندی اعمال شود تا به اهداف از پیش تعیین شده در همان زمان دست پیدا کنیم.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با تأکید بر اینکه باید با ساماندهی فرآیند اجرای طرح کاداستر در استان گیلان زمینه خوشنودی و رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم خاطرنشان کرد: در این زمینه لازم است ضمن برطرف کردن نواقص کار و تلاش برای انجام سریع‌تر آن از توان دستگاه‌های متولی بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار