کد خبر : 19221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

آمده‌ام تا رسما حمایت خود و مردم شهرستان را از سپاه اعلام کنم/ کوچکی نژاد فردی ولایتمدار و مسئولی آگاه در استان و کشور است

آمده‌ام تا رسما حمایت خود و مردم شهرستان را از سپاه اعلام کنم/ کوچکی نژاد فردی ولایتمدار و مسئولی آگاه در استان و کشور است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در سپاه قدس گیلان حضور پیدا کردم تا رسما از سپاه پاسداران حمایت خود را اعلام نمایم و بگویم چه در داخل کشور و چه در خارج کشور این حمایت از سپاه را اعلام می نماییم.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، جبار کوچکی نژاد عصر امروز(چهارشنبه) با حضور در ستاد سپاه قدس گیلان، با سردار مهدی کاظمی پور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پاسداران سپاه قدس گیلان، ابراز نمود: در سپاه قدس گیلان حضور پیدا کردم تا رسما از سپاه پاسداران حمایت خود را اعلام نمایم و بگویم چه در داخل کشور و چه در خارج کشور این حمایت از سپاه را اعلام می نماییم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم شهرستان رشت به سپاه استان آمده ام تا حرف مردم شهرستان را در اعلام آمادگی از سپاه بیان نمایم.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز ضمن خیر مقدم به نماینده رشت و هیئت همراه، اظهار کرد: جناب مهندس کوچکی نژاد یکی از نماینده های حزب اللهی و رزمنده 8 سال دفاع مقدس و همچنین فردی ولایتمدار و مسئولی آگاه در سطح استان و کشور است.

سردار کاظمی پور با بیان اینکه استکبار برای محدود کردن انقلاب اسلامی در 3 بخش برنامه دارد، گفت: از بین بردن انقلاب، محدود کردن صدور انقلاب و شیوه سرنگونی به صورت جنگ از برنامه های دشمن است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص سپاه مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، خاطرنشان کرد: سپاه یعنی مردم و انقلاب.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان رئیس جمهور آمریکا را دارای تعادل روحی ندانسته و افزود: آمریکا نسبت به تحقق اهدافش در منطقه شکست خورده است و به همین دلیل اینچنین عصبانی بوده و موضع می گیرند.

وی در پایان گفت: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که استکبار نمی تواند در نبرد با نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار