کد خبر : 61248
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399- 48: 16

رئیس کمیته دفاعی مجلس:

آمریکایی‌ها مراقب حرکات خود در منطقه باشند

آمریکایی‌ها مراقب حرکات خود در منطقه باشند

رئیس کمیته دفاعی مجلس با اشاره به آمادگی کامل و هوشیاری نیروهای مسلح در مواجهه با شیطنت احتمالی دشمن، گفت: آمریکایی‌ها باید مراقب حرکات خود در منطقه باشد.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با اشاره به برخی از تحرکات آمریکایی‌ها در خلیج فارس، اظهار کرد: حضور نیروهای آمریکایی و کشورهای فرامنطقه‌ای در منطقه و خلیج فارس تازگی ندارد چرا که آمریکا در اکثر کشورهای خلیج فارس پایگاه‌های نظامی، هوایی، دریایی و پدافندی دارد.

وی به پایگاه‌های آمریکا در افغانستان، عراق و ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: این گونه رفتارها در خلیج فارس از سوی دشمن، برای جمهوری اسلامی تازگی ندارد، اگرچه آمریکایی‌ها با تقویت نیرو مانورهایی از خود بروز داده و با بمب‌افکن‌ها، هواپیمای پیشرفته و ناوها دنبال اثبات قدرت خود هستند اما چنین رفتاری به هیچ عنوان برای جمهوری اسلامی تازگی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به هوشیاری کامل نیروهای مسلح و رصد کامل رفتار آمریکایی‌ها در خلیج فارس، بیان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند منطقه با حضور قدرتمندانه خود در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های آزاد، مأموریت‌های خود را به درستی انجام داده و با آمادگی کامل در مقابل شیطنت‌های احتمالی دشمن خواهد ایستاد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس با اشاره به نقش ایران در ایجاد امنیت منطقه، تصریح کرد: جمهوری اسلامی امنیت منطقه را ایجاد کرده و از این به بعد نیز ایجاد می‌کند، واضح است که جمهوری اسلامی با کشوری جنگ نداشته اما در جهت افزایش ایجاد امنیت در منطقه با قاطعیت در مقابل خطای دشمن، ایستادگی می‌کند.

آقازاده با بیان اینکه چنین رفتارها و لفاظی‌هایی برای جمهوری اسلامی از طرف آمریکایی‌ها چیز جدیدی نیست گفت: ایران در مقابل شیطنت‌ها بی تفاوت نبوده و با رصد کامل و با هوشیاری و دقت فراوان همه رفتار آمریکایی‌ها را ارزیابی می‌کند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با همه توان کوچک‌ترین حرکات دشمن را نیز زیر نظر دارد و در صورت کوچک‌ترین خطا از طرف دشمن برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: اگر نیروهای آمریکایی پای خود را از حریمشان فراتر گذاشته و شیطنت کنند بدانند که با عکس‌العمل قاطع جمهوری اسلامی روبرو خواهند شد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح و هوشیاری و دقت آنها در مواجهه با شیطنت احتمالی دشمن، گفت: آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم که مراقب حرکات خود باشد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار