کد خبر : 45584
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398- 27: 15

امام جمعه رشت:

آمریکا بداند از امروز به بعد هیچ سرباز و نظامی اش در دنیا امنیت نخواهد داشت/ شهادت سردار سلیمانی سرآغاز تشدید مبارزه ملت های آزاده علیه آمریکا خواهد شد

آمریکا بداند از امروز به بعد هیچ سرباز و نظامی اش در دنیا امنیت نخواهد داشت/ شهادت سردار سلیمانی سرآغاز تشدید مبارزه ملت های آزاده علیه آمریکا خواهد شد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شهادت سردار سلیمانی سرآغاز تشدید مبارزه ملت های آزاده به ویژه ملت های مسلمان علیه آمریکا می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: در مکتب اسلام عزیز به ویژه مذهب شیعه شهادت از جایگاه والا و مقدسی برخوردار است و این مفهوم را تنها اهالی معرفت و اهل بصیرت می دانند و تشخیص می دهند.
وی به زنده ماندن کیان اسلام در سایه خون های دلاور مردان آن در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: از روزهای نخست انقلاب اسلامی شخصیت هایی بزرگی مانند شهید مطهری را به شهادت رساندند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا روزهای سختی را سپری کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای بقای خود نیز نیاز به چنین روزهای سخت دارد.
آیت الله فلاحتی، دوران حیات پیامبر(ص) پس از هجرت را مشحون از مبارزه و شهادت اصحاب ایشان دانست و بیان کرد: خط سرخ محمد(ص) و آل محمد(ص) برای همیشه تاریخ بوده و هست، به ویژه اینکه خدای متعال در درون جوامع اسلامی رهبرانی را عنایت کرد که هر کدام در برابر حوادث ایستادند.
وی به اقتدار جامعه اسلامی برگرفته از خط سرخ شهادت اشاره کرد و گفت: جامعه اسلامی برای اینکه بتواند تمدن اسلامی را محقق سازد، ناگزیر است شهادت عزیزان خود را تحمل کند زیرا شهادت جامعه اسلامی را بیمه می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به سالروز شهادت بانوی بزرگ عالم بشریت حضرت فاطمه(س) در پنجشنبه هفته آینده اشاره کرد و یادآور شد: شهادت این بانوی بزرگ را به مسلمانان دنیای اسلام به ویژه شیعیان تسلیت عرض می کنم.
آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به حادثه تلخ شهادت سردار قاسم سلیمانی در شب گذشته، بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب همه دل های آزادی خواهان جهان بود و این حادثه تلخ دل عالم اسلام، امت اسلامی، آزادگان و آزادی خواهان جهان را آزرده کرد.
وی، جهاد را دری از درهای بهشت دانست که خدای متعال آن را برای اولیای ویژه خود باز کرده است و افزود: سپهبد قاسم سلیمانی تنها برازنده مقام والای شهادت بود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه جامعه اسلامی به ویژه دنیای اسلام با شهادت سردار سلیمانی از انسجام برخوردار شد، تصریح کرد: نفرت امت اسلامی از آمریکای جنایتکار با شهادت سردار سلیمانی افزون تر شده است.
آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را استخوانی در گلوی آمریکا ذکر کرد و یادآور شد: آمریکایی ها از پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی در دل ملت ها دارند می میرند و این شرایط را نمی توانند تحمل کنند.
وی با اشاره به دلایل اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: رزمایش مرکب نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران همراه با دو کشور قدرتمند چین و روسیه که تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای ایرانی و ۵۰۰ نفر از نیروهای روسیه و همچنین ۵۰۰ نفر از نیروهای کشور چین در این رزمایش شرکت داشتند طی یک قرن گذشته در معادلات جهانی سابقه نداشته، یکی از عوامل حرکت های بی عقبه اخیر آمریکا است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، ضعف اقتدار و انشقاق در دولت عراق را دومین عامل حمله آمریکا به مواضع حزب الله عراق و شهادت سردار سلیمانی برشمرد و بیان کرد: سومین عامل، کریدور مقاومت بین ملت های ایران، عراق، سوریه و لبنان زمینه ای شد تا دشمن جبهه گیری کند و دست به جنایت بزند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جنایت به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان دهنده دوران افول ترامپ است، اظهار کرد: دولت کنونی آمریکا پس از این دوره دیگر رای نخواهد داشت ضمن اینکه ترقه بازی هایی اخیر در کشور موجب شد دشمن فکر کند که نیروهای ایرانی در داخل مشغول خود هستند.
وی به ضربه خوردن استکبار در لبنان با توجه به روی کار آمدن نخست وزیر جدید در این کشور اشاره کرد و افزود: دیگر اینکه، جمهوری اسلامی توانست تلاش یک ساله دشمن را طی ۴۸ ساعت خنثی کند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عوامل مذکور سبب توسری خوردن آمریکا در دنیا شده است، بیان کرد: آمریکا تا سال های آینده نمی تواند این عزلت و توسری خوردن را جبران کند ضمن اینکه تحلیلگران آمریکایی اذعان دارند ایران برنده این مبارزه است.

آیت الله فلاحتی، شهادت را لباسی برای قامت مردان بزرگ تاریخ دانست و اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی سرآغاز تشدید مبارزه ملت های آزاده به ویژه ملت های مسلمان علیه آمریکا می شود.
وی ادامه داد: دشمنان ملت های مسلمان به ویژه دشمنان قداره کش ملت ایران بدانند، ده ها بلکه صدها سردار سلیمانی در میان نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران داریم که هر کدام سردار سلیمانی دیگر می شوند و در جبهه مقاومت حضور پیدا می کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: آمریکا بداند از امروز به بعد هیچ سرباز و نظامی اش در دنیا امنیت نخواهد داشت.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دولت آمریکا بداند رهبر عزیز ما با شهادت سردار سلیمانی محبوب دل ها شده است، خاطرنشان کرد: ملت ما متوجه شدند رهبر معظم انقلاب از خود سخنی نمی گوید و وعده الهی را بیان می کنند.
وی، یکی از وعده های مقام معظم رهبری را نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: تا ۲۵ سال آینده شاهد نابودی تمام عیار صهیونیست ها خواهیم بود.
امام جمعه رشت با اشاره به شهادت سردار سلیمانی در ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی سرآغاز انسجام برای ملت ایران خواهد شد.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: از این به بعد جوانان دنیای اسلام چهره منفوری از آمریکا در دل دارند.
وی به شهادت ابومهدی مهندس به همراه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید مهندس برای ملت عراق ناجی بود و در کنار سپاه پاسداران تربیت شد و شهادت این دو عزیز را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران و تمام ملت های آزاده جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فریاد یکصدای مرگ بر آمریکای ملت ایران بلند است، اظهار کرد: به زودی شاهد نابودی کفر و استکبار جهانی خواهیم بود.
آیت الله فلاحتی در میان حزن و گریه نمازگزاران برای شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: پیکر پاک سردار سلیمانی در حمله آمریکا قطعه قطعه شد و همگان در فضای مجازی دستی که انگشتر بر انگشت سردار بود، را مشاهده کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار