کد خبر : 26142
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397- 22: 20

آمریکا به‌دنبال ایجاد تفرقه میان کشور‌های اسلامی است

آمریکا به‌دنبال ایجاد تفرقه میان کشور‌های اسلامی است

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا با دسیسه‌های متعدد در تلاش است تا با داخل در کشور‌های اسلامی موجب ایجاد تفزقه شود.

به گزارشگیلانستان، سردار اصغر شکراللهی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: نامگداری آخرین جمعه ماه رمضان به نام “روز قدس” تحولی عظیم را در سراسر جهان ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امروز مظلومیت ملت فلسطین به گونه‌ای مشهود است که نه تنها مردان و زنان کشورهای اسلامی بلکه تمامی آزادیخواهان جهان در برابر استکبار جهانی صف‌آرایی کرده‌ و از این ملت حمایت می‌کنند.

سردار شکراللهی با اشاره به اینکه امروز دو جبهه موافقان و مخالفان فلسطین در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و موافقان این جبهه یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کنند گفت: ایران اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مقابل جبهه باطل قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قریب به ۴۰ سال از قیام مردم فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش صیهونیستی حمایت کرده و این حمایت ادامه دارد افزود: ایران اسلامی در مقابل جبهه باطل صف‌آرایی کرده و عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز سیاست‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی سیاست‌های متفاوتی است خاطرنشان کرد: در دهه‌های گذشته راهبردهای استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی به گونه‌ای دیگر بوده و امروز سیاست‌ها و شیوه‌های این شیطان بزرگ تغییر کرده است.

سردار شکراللهی با اشاره به اینکه بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر آمریکا برای ورود به خاور‌میانه هدفی جدید داشته است بیان کرد: قصد آمریکا از ورود به خاورمیانه مهار انقلاب اسلامی ایران و جلوگیری از ایدئولوژی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا قصد داشت تا با کنترل تحولات منطقه رژیم جعلی صیهونیستی را به عنوان یک قدرت مطلق در جهان معرفی کند گفت: امروز اهداف آمریکا در خاورمیانه با شکست مواجه شده است.

سردار شکرالهی با تاکید بر اینکه امروز با روشنگری و آگاه‌سازی مقام معظم رهبری آمریکا در منطقه منفور و تضعیف شده است افزود: امروز آنریکا در منطقه ناکام مانده و سیاست‌های ایالات متحده تغییر کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: محصور کردن و تضعیف کردن توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های هسته‌ای و موشکی یکی از اهداف و سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه قبل آغاز جنگ سوریه حمایت از مردم فلسطین از محور‌های اصلی و اساسی جهان اسلام بود افزود: آمریکا با دسیسه‌های متعدد در تلاش است تا با داخل در کشور‌های اسلامی موجب ایجاد تفزقه شود و حاکمان سرسپرده جهان اسلام را به سمت خود بکشاند.

سردار شکرالهی با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه به دنبال آرامان‌خواهی و حمایت بی چون و چرا از رژیم غاصب صیهونیستی است و این امر از سوی سران استکبار جهانی اعلام شده است تاکید کرد: استکبار جهانی امروز در روابط بین‌الملل جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه نخستین دلیل حضور ایران اسلامی در کشور‌های عراق و سوریه در راستای منافع ملی و امنیت ملی ایران اسلامی بوده است افزود: جلوگیری از نزدیک شدن دشمن به مرز‌های جغرافیایی از الفبا و استراتژی‌های نظامی محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با حضور در سوریه براساس این استراتژی حرکت کرده است بیان کرد: مبارزه با مستکبران و حمایت همه جانبه از مظلومان در جای جای آیات قرآن کریم به مسلمانان سفارش شده است.

سردار شکراللهی با اشاره به اینکه شناخت ظالمان و مظلومان دوران امروز یک ضرورت است و آمریکا و اسرایئل ظالمان و ملت فلسطین مظلومان دنیای امروز هستند افزود:حضور و فعالیت ایران در کشورهای اسلامی به خواسته سران آن کشور‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه نخست وزیر آمریکا خواهان خروج آمریکا از عراق شد اما از جمهوری اسلامی ایران خواست تا به عنوان مستشار نظامی کنار ملت عراق باشد بیان کرد: کشور‌های اسلامی چون افغانستان خواهان خروج آمریکا از خاک کشورشان هستند و آمریکا را متجاوز می‌دانند.

سردار شکراللهی با اشاره به اینکه آن که باید خاورمیانه‌ را ترک کند ایالات متحده آمریکا است تصریح کرد: راهبردهای جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب با نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) آغاز شده و با اقتدار مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با گذشت چهار دهه در حمایت از فلسطین تغییر نکرده است افزود: تداوم حمایت از ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره هدف اصلی ایران اسلامی بوده است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان استراتژی‌های بلند مدتی برای جمهوری اسلامی دارند گفت: از ‌۳۰ سال گذشته سران استکبار جهانی تنها راه تسلط به خاورمیانه را ایجاد تفرقه و جنگ میان اهل سنت و شیعه عنوان کرده‌اند.

سردار شکرالهی با اشاره به اینکه سازمان سیا ورود و فروش سلاح به فلسطین را ممنوع اعلام کرده و این موضوع در شورای امنیت سازمان ملل نیز تصویب شده است اظهار داشت: با وجود این امر ۳۵۰ میلیارد دلار از سوی آمریکا و ۱۵۰ میلیارد دلار سلاح به عربستان فروخته شده است.

وی با بیان اینکه نردم مظلوم غزه به مدت ۱۱ سال و مردم یمن به مدت ۵ سال است که در محاصره هستند هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر در جهان شنیده نمی‌شود گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مخالفت با ظالمان با تاسی از قران کریم است و این امر الگو گرفته از قرآن است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: عقب نشینی و کوتاه آمدن از توانمندی‌های جمهوری اسلامی خطای بزرگ است و باید به این امر واقف باشیم که عقب‌نشینی ایران اسلامی از توانمندی‌های خود موجب کوتاه آمدن دشمن نمی‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار