کد خبر : 1678
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394- 34: 20

آمریکا به دنبال یارگیری برای نفوذ در ایران است/ فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ در راه است

آمریکا به دنبال یارگیری برای نفوذ در ایران است/ فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ در راه است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نفوذ آمریکا در ایران مهم‌ترین مباحث برجام است، گفت: استکبار به دنبال یارگیری برای نفوذ در ایران است.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی دقایقی پیش در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان میدان شهدای ذهاب این شهر با قدردانی از مردم برای حضوری گسترده در این راهپیمایی اظهار کرد: ۱۳ آبان هویت مشترک مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه سه اتفاق تبعید امام (ره)، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی از هویت‌های استکبارستیزی این روز است، افزود: امام راحل فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وزیر سابق اطلاعات با تصریح بر اینکه ملت ایران همچنان در مقابل استکبار ایستاده است، گفت: امروز پس از تمام فشارها و تحریم، ایران اسلامی با صلابت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه داشته باشیم آمریکا دشمن همیشگی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: آمریکا از انقلاب اسلامی سیلی خورده است.

نفوذ آمریکا در ایران مهم‌ترین مباحث برجام است

مصلحی مهم‌ترین مباحث مهم در برجام را نفوذ آمریکا در انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: برخی به دنبال تغییر چهره استکبار و آمریکا در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه استکبار در پی تغییر ذائقه سیاسی مردم و مسئولان در کشور است، خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی به صورت هدفمند راه نفوذ را برای استکبار می‌خواهند آماده کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بزک کردن چهره آمریکا را از اهداف دشمن توسط برخی رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا و تحریف هولوکاست از موضوعاتی است که استکبار نمی‌تواند تحمل کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال یارگیری در داخل برای نفوذ در کشور است، متذکر شد: آمریکا هنوز از خوی استکباری خود بازنگشته و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبارزه با استکبار برگرفته از فرهنگ قرآنی است.

مصلحی حضور اقتصادی، ایجاد وابستگی و مقابله با اقتصاد مقاومتی را از اهداف آمریکا برای نفوذ در ایران عنوان کرد و افزود: آمریکا به دنبال ترویج مصرف‌گرایی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر سرمایه‌های درونی، اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها و ۸۰ درصد مربوط به تدبیر است.

وزیر سابق اطلاعات با تصریح بر اینکه دشمن برای انتخابات و نفوذ در کشور سرمایه‌گذاری انجام داده است، گفت: ایران اسلامی اجازه نفوذ به استکبار را نمی‌دهد.

فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ در پیش است

وی از فتنه‌های پیش رو خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش روی خود فتنه‌های بسیاری داریم و فتنه امروز پیچیده‌تر از فتنه سال ۸۸ است و در فتنه جدید کاستی‌ها را احصا کرده و این امر دقت نظر لازم را می‌طلبد.

مصلحی با اشاره به اینکه امروز مبارزه با استکبار نیازمند دقت نظر و احساس مسئولیت ویژه است، یادآور شد: باید از انقلاب اسلامی با استفاده از نخبگان حفاظت شود.

وی ۱۳ آبان را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار حرکتی ارزشمند خواند و متذکر شد: این حرکت همچنان ادامه دارد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار