کد خبر : 53896
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه:

آمریکا تا ۵۰ سال آینده هم جرأت هیچ اقدام و حرکتی علیه ایران را ندارد/ برای عبور از مشکلات باید مدیریت‌هایمان قوی‌تر شود

آمریکا تا ۵۰ سال آینده هم جرأت هیچ اقدام و حرکتی علیه ایران را ندارد/ برای عبور از مشکلات باید مدیریت‌هایمان قوی‌تر شود

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: آمریکایی‌ها حتی جرأت نزدیکی به مرزهای کشورمان را ندارند و این ما هستیم که به پهپادهای آمریکایی در محدوده بین‌المللی تذکر می‌دهیم.

به گزارش گیلانستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق‌بین در آئین رونمایی از کتاب «زینب های خط مقدم» در سالن اجتماعات پژوهشکده گیلان‌شناسی دانشگاه گیلان اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه قرآن استوار است و مشکلات اقتصادی که از ضعف مدیریت‌ها نشأت گرفته نمی‌تواند به این انقلاب خدشه وارد کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به پیروزی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه نظامی خاطرنشان کرد: این انقلاب همانطور که در عرصه نظامی به موفقیت‌های بزرگی رسیده قطعاً در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز به پیروزی خواهد رسید و حضور نفتکش‌های ایرانی در آب های بین المللی آمریکا نشان دهنده عظمت انقلاب در عرصه سیاسی است.

سردار حق‌بین با بیان اینکه ایران اسلامی امروز از چنان قدرتی برخوردار است که آمریکایی‌ها حتی جرأت نزدیکی به مرزهای کشورمان را ندارند و این ما هستیم که به پهپادهای آمریکایی در محدوده بین‌المللی تذکر می‌دهیم گفت: از روزی که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان از طرق مختلف و با تحمیل جنگ، انقلاب را مورد حمله قرار دادند تا خواسته‌های شوم‌ خود را عملی کنند.

وی دوران دفاع مقدس را یک دوران پرافتخار برای این کشور و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با بمباران پایگاه عین‌الاسد بخشی از اقتدار خود را در منطقه نشان دادیم از طرفی امروز دشمن متوجه توانایی و قدرت ایران در جنگ الکترونیک نیز شده است. لذا هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی، نابودی ناوهای آمریکایی را در پی خواهد داشت.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به مشکلات مردم عراق و سوریه خاطرنشان کرد: به شهرهای سوریه آسیب‌های زیادی وارد شده و بسیاری از شهرها تخریب شدند و مردم نیز در آب، برق، گاز و نفت مشکلات اساسی دارند، اما با وجود تمام این مشکلات تسلیم دشمن نشدند و درحال مقاومت هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه  با بیان اینکه آمریکا تا ۵۰ سال آینده هم جرأت هیچ اقدام و حرکتی علیه ایران را ندارد تصریح کرد: در اینکه آنان جرأت هیچ حرکتی علیه ما را ندارند شکی نداریم. اما باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم تا گرفتار جهالت نشویم و با اطاعت از ولایت در هر شرایطی خود را حفظ کنیم.

سردار حق‌بین نقش بانوان در دوران دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بسیاری از بانوان در دوران دفاع مقدس همچون زینب‌های خط مقدم به‌خوبی نقش‌آفرینی کردند و امروز هم تکالیفی بر عهده دارند که باید آن را به انجام برسانند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده بیان داشت: امروز وظیفه داریم که تا حد توان درباره دفاع مقدس و آموزه‌های آن بگوییم و بنویسیم و این گفته‌ها و نوشته‌ها به‌نوعی مصداق اسناد دفاع مقدس هستند که به نسل آینده انتقال می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط کرونا به‌خوبی با این ویروس مقابله کرد اما کشورهای غربی در این عرصه ناتوان بودند و مدیریت ضعیفی نسبت به این ویروس از خود نشان دادند گفت: توانستیم کرونا را به‌‌خوبی مدیریت کنیم و برای عبور از سایر مشکلات نیز باید مدیریت‌هایمان قوی‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار