کد خبر : 36521
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398- 53: 17

نماینده مردم رشت در مجلس:

آمریکا جرات شلیک یک گلوله به طرف ملت ایران را ندارد

آمریکا جرات شلیک یک گلوله به طرف ملت ایران را ندارد

کوچکی نژاد با اشاره به حضور ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس گفت: آمریکا جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت ملت ایران را ندارد.

به گزارش گیلانستان «جبار کوچکی نژاد» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت) در شورای برنامه‌ریزی شهرستان رشت با اشاره به اوضاع کنونی کشور و فشارهای دشمن گفت: بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان از درآمد کشور حاصل فروش نفت است که احتمال به صفر رساندن آن در تحریم‌های دشمن، کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به تکیه دولت بر درآمدهای نفتی افزود: عدم تحقق این درآمد منجر به بروز مشکلاتی در بخش‌های عمرانی و سایر بخش‌های کشور می‌شود.

 

وی با اشاره به بحث افزایش قیمت بنزین از طراحی سه سناریو در این رابطه خبرداد و افزود: سناریو اول نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومانی برای هر لیتر بنزین و و طرح دوم ۲ نرخی کردن آن، سهمیه‌بندی ۶۰ لیتری هزار تومان و فروش آزاد سه هزار تومان که در مجلس رای نیاورد و در نهایت طرح سوم فروش هر لیتر بنزین به قیمت هزار تومان با رای بالای مجلس مصوب شد.

 

کوچکی نژاد با اشاره به قاچاق بالای بنزین در کشور گفت: طبق مصوبه مجلس وزیر کشور مکلف به اجرای کارت سوخت بنزین برای هر خوردو جهت جلوگیری از قاچاق آن شد.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود: در قانون بودجه ۹۸ دولت موظف به برداشت ۱۴ میلیارد دلار از منابع بانک مرکزی جهت توزیع ارزاق عمومی مردم با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی استکه اجرای درست آن منجر به کاهش قیمت در کالاهای اساسی می‌شود.

 

کوچکی نژاد از عدم اجرای این طرح از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: در جلسه غیرعلنی هفته آینده مجلس دولت باید دلایل عدم اجرای این طرح را تشریح کند.

 

وی با اشاره به موضع روز گذشته رییس جمهوری در خصوص برجام گفت: ایران وارد فاز جدیدی از تعامل با دنیا شده و کل نظام از این موضع حمایت خواهد کرد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به حضور ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس ادامه داد: تاکنون صبوری کردیم و با انسجام خوبی در حال طی مسیر هستیم و آمریکا جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت ملت ایران اسلامی را ندارد.

 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قاطعانه در برابر زورگویی‌های دشمن می‌ایستد.

 

کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت راه‌های اصلی شهرستان رشت و توسعه زیرساخت شهری گفت: هزینه این پروژه‌ها از بودجه‌های فراستانی تامین شد.

 

وی ادامه داد: تا سال ۱۴۰۰ تمام راه‌های ارتباطی شهرستان رشت آسفالت خواهد شد.

 

کوچکی نژاد با اشاره به اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان قیر رایگان به راه‌های روستایی تاکید کرد: هزار و ۱۰۰ تن قیر رایگان به شهر رشت اختصاص یافته که تا کنون تنها ۱۰۰ تن دریافت شده است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار