کد خبر : 14141
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396- 34: 15

آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند/ عمل زشت سگ گردانی در حاشیه استخر لاهیجان خیلی زیاد است

آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند/ عمل زشت سگ گردانی در حاشیه استخر لاهیجان خیلی زیاد است

امام‌جمعه لاهیجان با مکومیت حوادث تروریستی تهران گفت: آمریکا وقیحانه حادثه تروریستی را حق ایران می‌داند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه‌های این هفته لاهیجان در مسجد جامع این شهر، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران اظهار کرد: اکثر کشورهای اسلامی این قضیه را محکوم می‌کنند اما آمریکا وقیحانه این حادثه را حق ایران می‌داند و از طرفی در عربستان ناتوی عربی تشکیل  داده و کشور قطر را برای حمایت از ایران تحریم می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر رزمندگان ما در سوریه و لبنان نمی‌جنگیدند باید در تهران هم با آن‌ها می‌جنگیدیم بیان کرد: هزینه سازش عربستان به قیمت درآمدهای نفتی آنان شده است تا روزی دست محبت به سر آن‌ها بکشد.

امام‌جمعه لاهیجان افزود: منافقین ۱۷ هزار ترور داشتند و جوانان را زنده‌زنده پوست کندند اما در ایام تبلیغات انتخاباتی حرف‌هایی زده‌شده و آب در آسیاب دشمن ریخته شد و منافقین را خوشحال کردند.

وی با اذعان به اینکه خیلی‌ها از وضعیت بدحجابی شهر لاهیجان گله‌مند هستند گفت: لاهیجان مظلوم است چون فرهنگ غیربومی در اینجا می‌آید.

و بابیان اینکه سگ گردانی در داخل و حاشیه استخر، خیلی زیاد است افزود: در این شهر با این سابقه فرهنگی و دینی در تاریخ تشیع این عمل زشت است، باید دقت کنیم در این فصل گرما و آلودگی زیاد است که حیوان را بغل می‌کند.

عبدالله زاده بابیان اینکه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران با منطق امام علی در تعارض است افزود: امام علی (ع) می‌فرمایند مظلوم را حمایت کنید، ما شیعه هستیم و در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم.

امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه بعضی‌ها انقلاب را فراموش کرده‌اند گفت:برخی از انقلاب و انقلابی گری را فراموش کرده‌اند و می‌گویند چالش با قدرت‌های سلطه‌گر هزینه‌بردار است.

وی با اشاره به اینکه هرکدام می‌خواهیم سلایق شخصی خود را به دین و قرآن تحمیل کنیم که تفسیر به رأی است گفت: همه  نعمات را از خداوند بدانیم، غذای پاک و حلال استفاده کنیم و خود را در این دو روز دنیا گم نکنیم که اثرات ناشکری گرفتن نعمات است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار