کد خبر : 6408
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

آنهایی که امروز از فتنه حمایت می کنند به بهانه جانبازی و ولایتمداری تأیید صلاحیت گرفته اند/ شمر هم از جانبازان صفین بود

آنهایی که امروز از فتنه حمایت می کنند به بهانه جانبازی و ولایتمداری تأیید صلاحیت گرفته اند/ شمر هم از جانبازان صفین بود

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به سخنان فتنه آمیز یکی از نمایندگان استان گفت: ادعای ولایتمداری و ویلچر سواری مهمترین دلایل تایید صلاحیت مجدد وی در شورای نگهبان بود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفتگویی درباره رای مثبت نمایندگان مجلس به سه وزیر پیشنهادی متهم به حمایت از فتنه ۸۸ و همچنین عملکرد و موضع یکی از نمایندگان استان گیلان و سخنان وی در حمایت از فتنه اظهار داشت: این حق هر نماینده ای است و آزاد است به هر کس که صلاح دید، رای مثبت یا منفی دهد و باید نزد خدا و خلق پاسخگو باشد. نمایندگان محترم گیلان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی با اشاره به سخنان حمایت گونه یکی از نمایندگان استان از حامیان فتنه ۸۸ افزود: این حرف که داستان فتنه در این مملکت کی باید تمام شود خلاف صریح آموزه های دینی است چون قرآن کریم می فرماید «و قاتلو هم حتی لاتکون فتنه و یکون الدین کله لله» یعنی: مبارزه با فتنه و فتنه گری تا نابودی کامل فتنه و حاکمیت کامل دین ادامه دارد.

عضو جبهه‌ی متحد اصولگرایان گیلان فلسفه لعن و نفرین بر بنی امیه و سایر فتنه گران حادثه عاشورای حسین(ع) را در زیارت عاشورا دانست و گفت: امروز فلسفه شعار مرگ بر آمریکا برای همین است که فتنه و فتنه گران فراموش نشوند. ضمن اینکه حرفهای ایشان در مورد فتنه دقیقا خلاف موضع رهبری است.

وی ادامه داد: این نماینده محترم گفتند داستان فتنه کی باید تمام شود، در واقع تقاضای نسیان و فراموشی فتنه را دارند در حالی که رهبر معظم انقلاب میفرمایند فتنه نباید فراموش شود، دشمنان این ملت سعی دارند نهم دی فراموش شود و نیز فرمودند «فتنه خط قرمز ما است و من روی مسئله فتنه حساسم، گناه فتنه گران نابخشودنی است، فتنه گران در صورت توبه نباید در پست های حساس و کلیدی بکار گرفته شوند».

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری افزود: این نماینده مدعی ولایتمداری، بیان کرده اند یکی از سران اصلی فتنه که استارت فتنه را زدند امروز آزادند، که باید عرض کنم به نظر بنده و بدون شک مصداق بارز این حرف کسی نیست جز شیخ خسته و پشیمان از گذشته و پدر معنوی دولت تدبیر و امید، چون او بود که با نامه بدون سلام استارت فتنه را زد و با تمام اعضای خانواده از فتنه گران حمایت کرد.

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه‌ی گیلان تأکید کرد: امروز این پدر معنوی دولت تدبیر و امید پرچم جریان فتنه ۸۸ و حتی فتنه استکبار جهانی را بدوش گرفته است و با تحلیل های استکبارپسند حرفهای دشمنان نظام را می زند.

میرحسینی با بیان اینکه این نماینده محترم در مرحله اول در هیات نظارت شورای نگهبان رد صلاحیت شدند گفت: مهمترین دلیل تایید صلاحیت مجدد وی و موفقیت ایشان در انتخابات مجلس، معلول دو چیز بود، یکی شعار ولایتمداری که در اکثر سخنرانی های خود دم از تبعیت از ولایت میزد و دوم مسئله ویلچر سواری و معلولیت و جانبازی انقلاب بود.

وی ادامه داد: باتوجه به عملکرد گذشته‌ی وی، بویژه اظهارات اخیر وی در مورد فتنه و حمایت از فتنه گران و اینکه تقاضای پایان و فراموشی فتنه را داشته اند همچنان که قبلاً بیان شد نظرات ایشان دقیقا برخلاف موضع رهبری بوده و نشانه عدم التزام عملی وی بر ولایت فقیه است.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه درباره‌ی ویلچر سواری این نماینده نیز حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است و یکی از منتقدین ایشان نیز در فضای مجازی از وی در این خصوص سوال کرده است گفت: امیدوارم درخصوص تناقض گفتار خود با عملکرد و رفتارش، در موضوع ادعای ولایتمداری خودشان بصورت شفاف و مستند پاسخ دهند و به این حرف و حدیث ها پایان دهد تا مردم ولایتمدار گیلان موضع خودشان را با نماینده خود در استان بدانند.

میرحسینی اشکوری در پایان گفت: به فرمایش امام(ره) ملاک وضعیت فعلی افراد است و بقول یکی از سرداران سپاه که در سخنرانی مورخ سیزدهم آبان خود در گیلان بیان داشتند شمر از جانبازان انقلاب بود و در جنگ صفین به حمایت از حضرت علی(ع) مجروح و به درجه جانبازی مفتخر گشته بود اما همین شمر در کربلا در مقابل امام زمانش ایستاد و آن حضرت را به شهادت رساند.

انتهای پیام/8دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار