کد خبر : 14127
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396- 52: 20

آنهایی که شهدای مدافع حرم را مورد هجمه قرار دادند، به خود بیایند/ از افراد بی انصاف میپرسم که چه برخوردی باید با تروریست‌های تهران می‌شد؟!

آنهایی که شهدای مدافع حرم را مورد هجمه قرار دادند، به خود بیایند/ از افراد بی انصاف میپرسم که چه برخوردی باید با تروریست‌های تهران می‌شد؟!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری نوشت: آنهایی که در هفته های گذشته شهدای مدافع حرم وجهاد فی سبیل اللهِ آنها را مورد هجمه های مغرضانه با اهداف سیاسی خاصی قرار دادند باید با این اتفاق به خود بیایند.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران در بیانیه ای نوشت:

بسم ربّ الشهداء
ولا تحسبنَّ الذین قُتِلوا في سبیلِ الله امواتاً بَل أَحیاء عِندَ ربّهم یُرزَقون……(آل عمران ۱۶۹).

حادثه تروریستی دیروز که در اطراف حرم مطهر امام راحل عظیم الشأن،ومجلس شورای اسلامی که منجرّ به شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، را به محضر رهبر عزیز انقلاب وهمه مردم شریف ایران به ویژه به خانواده های معظم شهداء آن حادثه،تسلیت عرض مینمایم ، بار دیگر کور دلان بی خِرد و تکفیریهای بی دین دست به جنایتی زدند به این امید که در دل ملت با عظمت ايران اسلامي هراس ایجاد کرده و به باور خود امنیت کشور عزیزمان را زیر سوال بَرَند و عزم و اراده ملت در مبارزه با تروریسم و تکفیر واستکبار را سست کنند امّا غافل از اینکه این مردم همانهایی هستند که  در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی با فتنه های متعدد مبارزه و همه آنها را ریشه کن کرده اند  واخیراً در ۲۹ اردبیهشت امسال با حضور حماسی خود سیلی محکمی به دهان دنیای کفر و ایادی منطقه ای آنان وارد کرد.

اتفاقهای این چنینی که رهبر معظم انقلاب از آن به ترقّه بازی تعدادی تعبیر فرمودند قطعا انسجام و وحدت ملی را بین مردم تقویت میکند که عدو شود سبب خیر (انشاء الله)……امانکته مهم در اینجا عملکرد درست سربازان ولایت و فرزندان انقلاب بود که آنها را به درک واصل کردند….

اما آنهایی که در هفته های گذشته شهدای مدافع حرم وجهاد فی سبیل اللهِ آنها را مورد هجمه های مغرضانه با اهداف سیاسی خاصی قرار دادند باید با این اتفاق به خود بیایند که امروز مدافعین حرم، که انقلاب اسلامی و مردم ایران عزیز به همه آنان می بالند وافتخار میکنند مدافع امنیت و آسایش و تمامیت ارضی کشورمان و نوامیس و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و همه مدیون رشادتها وفداکاریهای آنان هستیم..خداوند در قرآن امر به جهاد را مقید به مکان و زمان خاصّی نکرده است هر جا احساس شود که باید جهاد کرد برای ریشه کن کردن ترور و تروریسم و ظلم و استکبار، باید وارد میدان شد…..

نکته دیگر سوالی است که از برخی از افراد بی انصاف میپرسم که چه برخوردی باید با این افراد تروریسم میشد؟!!! آیا نباید به درک واصل میشدند ؟!وآیا نباید نیروهای مسلّح به دفاع از مردم بی پناه ،(از زن ومرد و کودک گرفته ) بر میخواستند؟!!! و قاتلان و مهاجمان رابه سزای اعمالشان برسانند؟!

قطعا کسانی که آن مزدوران را به هلاکت رسانده اند وخود نیز به درجه رفیعه شهادت و یا درجه جانبازی نایل شده اند  مصداق آیه شریفه  فوق الذکر میباشند….اما صد افسوس که در هفته های گذشته به همین فرزندانِ مدافعینِ آسایش وامنیت ایران عزیز عده ای بی انصاف و خود باخته جسارتها کردند اما برخی از آقایان  و جراید، هیچ دفاعی از فرزندان انقلاب نکردند و نه اینکه دفاع نکردند بلکه به آن تهمتها و حرفهای بی اساس و سخیف دامن هم زدند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تلخ و غیر انسانی به نکته مهمتری متذکر میشوم و آن اینکه در این زمان حسّاس که دشمن نقشه های زیادی برای لطمه وضربه زدن به انقلاب ودستاوردهای آن کشیده همه مردم ومسئولین با محوریت ولایت مطلقه فقیه به این آیه شریفه (وأعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا)  تمسّک وعمل کنند  تا شاهد این حوادث در کشور عزیزمان نباشیم…..

والسلام علیکم و رحمة الله

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار