کد خبر : 8034
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1395- 46: 10

آنها که آمریکا را گره‌گشا می‌دانند در توحید خود تجدیدنظر کنند/مسئولان مراقب ترفند دشمنان باشند

آنها که آمریکا را گره‌گشا می‌دانند در توحید خود تجدیدنظر کنند/مسئولان مراقب ترفند دشمنان باشند

مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آنها که تصور می‌کنند آمریکا می‌تواند برای برطرف کردن مشکلات گره‌گشا باشد این امر خطای راهبردی است و باید در توحید خود تجدید نظر کنند.

به گزارش ” گیلانستان” ، سردار سیدمحمد باقرزاده در یادواره ۱۳۶ شهید و چهار شهید گمنام شهرستانرضوانشهر با اشاره به اینکه شهدا مردان الهی هستند اظهار کرد: شهیدان در پیمان الهی خود تا آخر ایستادند.

وی، یادواره‌ها را فرصت مناسبی برای مرور رشادت و ایثارگری شهدا عنوان کرد و افزود: شهیدان عاشقانه‌ترین و مخلصانه‌ترین مسیر را برای وصل به خداوند انتخاب کردند.

مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا در امتحان الهی قبول شدند، تصریح کرد: شهدا گل‌هایی هستند که آلودگی‌های دنیا آنها را از شکفتن باز نداشته است.

باقرزاده، شهدا را نمایندگان جبهه حق علیه باطل خواند و بیان کرد: شهدا در اظهار و تداوم حق حضور داشتند.

وی، آرامش و امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدا عنوان کرد و افزود: دشمنان به‌دنبال متزلزل کردن امنیت عمومی مردم هستند.

مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نشان دادن چراغ سبز دشمن، یادآور شد: امر مذکور برخی از افراد را به اشتباه می‌اندازد و تمام مسؤولان باید مراقب ترفند دشمنان باشند.

باقرزاده متذکر شد: آنها که در مسیر توحید حرکت می‌کنند و مانند شهدا سرسپرده مکتب انبیأ و اهل بیت (ع) هستند فریب دشمنان را نمی‌خورند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران پیرو مکتب سیدالشهدا (ع) است، خاطرنشان کرد: شهدا مدال پر افتخار ملت ایران هستند، حرکت آنها برخاسته از مکتب سیدالشهدا (ع) بوده و این امر مایه تداوم نهضت و پیروزی می‌شود.

مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: آنها که فکر می‌کنند برای طرف کردن مشکلات آمریکا می‌تواند گره‌گشا باشد این امر خطای راهبردی است و این افراد باید در توحید خود تجدید نظر کنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار