کد خبر : 9857
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

آنها که خود را کاندیدای انتخابات می‌کنند، اگر افراد توانمندتر از خود را می‌بینند به آنها اجازه ورود دهند

آنها که خود را کاندیدای انتخابات می‌کنند، اگر افراد توانمندتر از خود را می‌بینند به آنها اجازه ورود دهند

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم خواستار بیدار شدن مسؤولان هستند گفت: بیکاری مهم‌ترین رنج مردم بوده و خانواده‌های آنها گرسنه هستند و مسؤولان باید به فکر محرومان جامعه باشند،

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با سفارش همگان به تقوای الهی و ترس از خدا اظهار کرد: از خدا باید بخواهیم ما را در مقابل شیاطین حفظ کند.

وی به نظم و انضباط از نگاه قرآن اشاره کرد و با بیان اینکه اگر نظم حاکم نباشد هرج و مرج در جامعه حاکم می‌شود، افزود: از ۱۵ اسفند جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ پلیس راه جاده‌های کشور را به طور ویژه کنترل می‌کند و این در راستای ایجاد نظم است.

خطیب موقت رشت با بیان اینکه خداوند دوست دارد انسان کار را به درستی انجام دهد، ادامه داد: خداوند نظم را در تمام امور قرار داده و مخلوقات را به زیبایی آفریده و نظم در آن بسیار زیباست‌.

وی نماز جمعه و جماعت را دشمن‌کوب خواند و گفت: مردم باید در صف‌های نماز با نظم بایستند تا شیطان در آنها نفوذ نکند و امروز دنیای غرب از نمازهای شکوهمند مسلمانان متعجب است که با نظم به رکوع و سجده می‌روند.

صدیق‌عربانی با بیان اینکه رزمندگان باید با ایمان به طرف جبهه حرکت کنند، بیان کرد: مسلمانان هرگز با غیر مسلمانان جنگ نمی‌کنند اما اگر به حریم آنها تجاوز کنند ساکن نمی‌نشینند و اگر عمل برای خداوند باشد ارزشمند است و در غیر این صورت نمی‌تواند کارساز باشد.

وی به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: آنها که خود را کاندیدای شهر و روستا و ریاست جمهوری می‌کنند پیشنهاد می‌کنم اگر توانایی این کار را دارند ورود کنند و اگر افراد توانمندتر از خود را می‌بینند به آنها اجازه ورود دهند و در امر انتخابات تنها باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مردم از ما می‌خواهند مسؤولان را بیدار کنیم، خاطرنشان کرد: مردم بیکار و خانواده‌های آنها گرسنه هستند و مسؤولان باید به فکر محرومان جامعه باشند، در هفته نیکوکاری هستیم و از مردم برای کمک به محرومان قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: گیلان از زیباترین استان‌های کشور بوده و گردشگران محیط زیست گیلان را حفظ کنند و به رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام می‌کنم فصل کشاورزی نزدیک است و نیاز کشاورزان را برطرف کنید.

صدیق‌عربانی ایران اسلامی را قدرت برتر در دنیا خواند و یادآور شد: شیاطین تحمل این اقتدار را ندارند و تنها راهکار مقابله با دشمن اجرای حرکت‌هایی مانند راهیان نور است و هرگز نباید دشمن را امیدوار کنیم و مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان فرمودند حرکت انقلابی را باید مد نظر داشته باشید.

وی به حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: 38 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشته و جوانان از خرافه‌ها به خداوند پناه ببرند، بازی با آتش در چهارشنبه آخر سال فایده‌ای ندارد.

خطیب موقت رشت خطاب به ترامپ بیان کرد: به ترامپ پلید می‌گوییم جرأت حرکتی علیه ایران اسلامی را نداری و اگر استکبار بخواهد کوچک‌ترین حرکتی انجام دهد ملت و نیروهای مسلح ایران آنها را سر جای خود می‌نشانند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار