کد خبر : 21189
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396- 30: 13

آن نمایندگانی که به خاطر امر به معروف یک عالم دینی، حنجره‌های خود را پاره کردند، امروز چرا وقتی به کشاورزان توهین می‌شود هیچ موضعی نمی‌گیرند!؟

آن نمایندگانی که به خاطر امر به معروف یک عالم دینی، حنجره‌های خود را پاره کردند، امروز چرا وقتی به کشاورزان توهین می‌شود هیچ موضعی نمی‌گیرند!؟

امروزه شاهدیم دولتمردان، بی محابا شدیدترین توهین ها را نسبت به ملت روا می دارند و کسی هم آنها را مواخذه نمی کند!

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حسین رضاپور از فعالان سیاسی اجتماعی استان گیلان در یادداشتی نوشت:

ادبیات نادرست دولتمردان در گفتگو با مردم موجب بروز شکاف بین مردم و مسئولان شده است. این نوع مدیریت بر اوضاع کشور که مسئولان پاسخی برای سوالات مردم گرفتار ندارند و دائما مجبور به توهین به آن ها ، دادن آدرس های غلط و نخ نما در خصوص معضلات جاری کشور هم چون ، جهانی خواندن همه معضلاتی که برایشان برنامه ای نداریم، ربط دادن همه چیز به یارانه ها و واریز این مبلغ ناچیز برای مردم، ارتباط غیرکارشناسی راه حل مشکلات مردم به برجام و تحریم ها و دولت های گذشته و … رویه و عادت غلطی شده است که هر روزه در حال افزایش است. نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت در قوه مقننه می بایست با اینگونه رفتارهای خارج از مشی انقلابی و دور از شان مدیر تراز انقلاب اسلامی برخورد قاطع نمایند.

توهین های دولتمردان ، نبود پاسخ شفاف و مناسب ، عدم مشاهده مشی خدمتگذاری و لمس نکردن برنامه ای مدون جهت حل مشکلات منطقی مردم ، موجب شده قشر ضعیف جامعه هم چون کشاورزان و کارگران که در همه مراحل انقلاب، پای آرمان های آن ایستاده است ، نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بی اعتماد گشته و دائماً موجب هرج و مرج و بروز اعتراضات صنفی گردد. نمایندگانی که به خاطر امربه معروف مبیّن و شفاف یک عالم دینی حنجره های خود را پاره کردند، امروز کجا نشسته اند؟! که نسبت به توهین کنندگان به کشاورزان و کارگران مظلوم هیچ موضعی نمیگیرند!؟

چند مجری کودک تلویزیونی به خاطر یک اشتباه غیر عمدی که چندین مرتبه نیز بابت این خطای خود عذرخواهی نموده اند، مدت ها از حضور در برنامه های تلویزیونی محروم شدند، اما امروزه شاهدیم دولتمردان، بی محابا شدیدترین توهین ها را نسبت به ملت روا می دارند و کسی هم آنها را مواخذه نمی کند!

توجیه های غیرعقلانی، بی منطق و بی پایه و اساس ؛ انداختن تقصیرها به گردن افراد غیر مسئول، نگاه ارباب مآبانه و همراه با مشی اشرافی گری همه و همه موجب مضحک شدن دولتمردان و تدابیرشان برای اداره امور در بین آحاد مردم شده است. وقت آن رسیده است که جامعه نخبه و دلسوز جامعه نسبت به پرسشگری ایجاد گفتمان پاسخگویی شفاف و از بین بردن این حلقه مفقوده اقدام نماید.

بروز فاصله و شکاف عمیق میان مردم و مسئولین قطعاً آسیبی جدی به وجهه مردمی انقلاب اسلامی خواهد زد. و از همه دردناکتر این که مردم هیچ مسئولی را نمی یابند که در مقابل عربده کشی مدیران مسخ در اشرافی گری از آنان دفاع کند.

سوالات منطقی و کارشناسانه از توهین کنندگان و مدیران ناکارآمد و حضور جدی در صحنه، توسط نمایندگان ملت به عنوان حامی مردم در استان ها، موجب دلگرمی و بازگشت آرامش به جامعه خواهد شد و این مطالبه جدی ، بحق و اصولی مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی است. امیدواریم با نگاهی ژرف یک بار برای همیشه پرونده توهین به ملت، این ولی نعمتان واقعی انقلاب اسلامی بسته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گیلانی چهارشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

خداوند انسان های ناصالح را به آه مظلوم کشاورزان گرفتار کند

رفتن به نوار ابزار