کد خبر : 10745
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396- 35: 11

آیا آیت الله قربانی توهین نماینده رشت به مجلس خبرگان رهبری را از طریق سایتها مطلع نشد؟!

آیا آیت الله قربانی توهین نماینده رشت به مجلس خبرگان رهبری را از طریق سایتها مطلع نشد؟!

آیا نماینده ولی فقیه در گیلان از طریق سایتها و رسانه ها، از موضع گیری ها و سخنان اینچنینی غلامعلی جعفرزاده مطلع نشده است؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در روزهای پایانی اسفندسال گذشته؛ متنی در کانال رسمی غلامعلی جعفرزاده و برخی از شبکه های مجازی مبنی بر اظهار تاسف از امضای پنجاه نفر از فقهای محترم خبرگان رهبری در ورود به فرایند انتخابات ریاست جمهوری  منتشر شد.
نماینده رشت در پایان این نوشته اظهار کرده است: (تاسف بارتر اینکه هیچ گزارشی از فعالیتهای این نهاد مطابق شرح وظایف قانونی اش تاکنون به مردم ارائه نشده و بالعکس آنچه مشاهده میشود دخالت در امور سایر قوا و نقض حقوق تفکیک قواست)
بی شک این سخن، توهینی آشکار و اتهامی بزرگ به فقهای محترم مجلس خبرگان رهبری مبنی بر مداخله در امور سایر قواست!!
البته سایر موضع گیری های این نماینده معلوم الحال نظیر رفع حصر سران فتنه و… بر همگان واضح و آشکار می باشد.


آنچه موجب شگفتی است وی هر از چند گاهی به بهانه های متعدد و با ثبت عکس های یادگاری به دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت میرود که آخرین آن دیدار نوروزی دوشنبه هفتم فروردین می باشد.
در تصویر منتشر شده این دیدار دستان پدرانه و پر مهر آیت الله قربانی بر شانه این نماینده قرار گرفته و البته تصاویر دیگری نیز همانند بوسه بر پیشانی و اظهار علاقه به شکل های متعدد به وفور در شبکه های مجازی مشاهده میشود!!


سوالی که با نگاه به این تصاویر در اذهان عموم مردم شکل میگیرد این است که آیا نماینده ولی فقیه در گیلان از طریق سایتها و رسانه ها، از موضع گیری ها و سخنان اینچنینی غلامعلی جعفرزاده مطلع نشده است؟ آیا اظهار چنین  محبت هایی گواهی بر تایید افکار او میباشد؟ و بالاخره چرا آیت الله قربانی در برابر توهین نماینده مردم رشت به مجلس خبرگان رهبری و قضایای دیگر تاکنون سکوت کرده است؟ و آیا جانبازی و نشستن بر ویلچر میتواند تنها دلیل این اظهار محبتها باشد؟!!!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیپور چهارشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

غصه این حاج آقا ، بچه های جنگ و انقلاب رو میکشه؛مگه حضرت آقا تا حالا علی مطهری رو که فرزند شهید هست و مواضعی مثل جعفرزاده بلکه تندتر داره اینگونه مورد تفقد قرار داده!!مگه نمیدونه جعفرزاده از این عکسها بهره برداریهای خودشو میکنه.فقط باید غصه خورد وگریست!!!

حمید چهارشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

این معلوم الحال به دنبال مامن امنی است که گاها این مامن از طریق پسر نماینده ولی فقیه در استان نصیب حال او می شود. باید ریشه یابی کرد و مطمئنا پس از ریشه یابی به نتیجه می رسیم.

عزیزی پنجشنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

متاسفانه مهدی قربانی فعلا داره نقش مجرد رو اجرا میکنه وزمینه ورود افراد مساله دار رو پیش حاج اقا جمع و جور میکنه…خدایی رد صلاحیت حقش بود…شورای نگهبان خوب شناخته بودش

روشن پنجشنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

از کوزه برون همان ترآود که در اوست!

ناشناس دوشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

خدا آیت الله احسان بخش رو رحمت کنه!
من نمیدونم چطور میشه یه شخص عوام رو ملبس به لباس روحانیت کرد!!
متأسفانه قداست لباس روحانیت از بین رفته!
وزمین خار هایی همچون مجرد رو معمم به عمامه رسول الله میکنن!

رفتن به نوار ابزار