کد خبر : 4374
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395- 13: 9

آیا از نظر جعفرزاده آیت الله احسانبخش به مردم توهین کرده بود؟/ اگر مرد هستید برای رفع بیکاری قدم بردارید

آیا از نظر جعفرزاده آیت الله احسانبخش به مردم توهین کرده بود؟/ اگر مرد هستید برای رفع بیکاری قدم بردارید

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: خجالت بکشید که یک عالم دینی را دارید محاکمه میکنید که چرا یک ولنگاری فرهنگی را گوشزد کرده است، بیهوده آب به آسیاب دشمن نریزید و آرام بگیرید.

حسن کربلایی در گفتگوی دوم خود با خبرنگار سرویس فرهنگی “درگیلان” با اشاره به جنجال سازی های اخیر علیه حجت الاسلام رفیعی اظهار کرد: وقتی دریاچه ارومیه و رودخانه اصفهان خشک میشود، وقتی ریز گردها نفس مردم چند استان مرزی را گرفته، وقتی جنگلهای شمال و فارس میسوزد، وقتی آبی مسموم میشود، وقتی برنجی مشکلدار وارد کشور میشود وقتی سگی را بیرحمانه میکشند، وقتی نابسامانی در بیمارستانی پدید می آید، در هر استانی که باشد، همه احساس مسولیت میکنند، از هر تریبونی فریاد میزنند، از صدا و سیما و رسانه ها و…. همه داد میزنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان اضافه کرد: ولی وقتی برای دین ما خطری پبش می آید، ارزشها پایمال میشود، حجاب ها کنار میرود، در عروسیها عرق میخورند، زنان در کنار دریا برهنه میشوند، در خیابانها مانتوهای کوتاه، چاکدار، جلو باز، بدن نما و آرایشهایی اروپایی باب میشود و وقتی این همه مفاسد اخلاقی را در بعضی شهرهای کشور از جمله رشت و انزلی و لاهیجان و… میبینیم، تنها کاری که میکنیم چند عبارت کوتاه “نچ،نچ،نچ نچ،نچ”. نه فریادی، نه نامه ای، نه حضوری، نه امر به معروفی و نه نهی از منکری؛ هیچ کاری نمی کنیم!

وی با ابراز گلایه شدید از مسئولینی که مسولیت مستقیم دارند، خاطرنشان کرد: این مسائل برای ما که ساکنین این دیار هستیم، حل شده، چرا اجازه نمیدهیم دیگران به جای ما داد بزنند، مگر بیان منکرات برای اصلاح جامعه آنهم برای یک روحانی که همه وظیفه اش همین است، نیاز به مجوز دارد؟ چه شده که منکراتی ها در هرکاری آزادند ولی یک آمر به معروف و ناهی از منکر باید محکوم شود!

کربلایی به یکی از خطبه های نماز جمعه شهید آیت الله احیانبخش اشاره و تصریح کرد: ایشان در یکی از نمازهای جمعه خود گفت، “به آیه الله طبسی گفتم هرکس از هرجای ایران میل به توبه و ترک گناه داشته باشه می آید مشهد شما و توبه میکند، اما هرکس بخواهد دنبال گناه برود و ولنگاری کند، می آید گیلان و انزلی و…”

این فعال سیاسی فرهنگی با بیان اینکه آن زمان مردم حرف آیت الله احیانبخش را فهمیدند و کسی هم در نماز جمعه اعتراض نکرد، اذعان داشت: ایشان میخواست به مدیران هشدار دهد که مواظب دریا باشید، جلوی فساد را بگیرید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان افزود: حال سوال بنده این است؛ آیا از نظر جعفرزاده آیت الله احسانبخش به مردم گیلان توهین کرده است؟!

کربلایی ادامه داد: خجالت بکشید که یک عالم دینی را دارید محاکمه میکنید که چرا یک ولنگاری فرهنگی را گوشزد کرده است، بیهوده آب به آسیاب دشمن نریزید، آرام بگیرید و اگر مرد هستید برای رفع مشکل بیکاری در استان قدمی بردارید. وای برما اگر فریاد نزنیم و اگر مراقب نباشیم و اگر داد نزنیم، در پیشگاه شهداء که رای خانواده های آنان را گرفته ایم، در پیشگاه ایثارگران، در برابر نسل آینده مسولیت داریم و ما را محاکمه خواهند کرد.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوست دوشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

چرا فقط جعفرزاده؟
چرا کوچکی انژاد نام نمی برید
اگه مرد هستید از آیت الله قربانی نام ببرید

محمدرضا علی محمدی جمعه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

بسیار عالی.متین، منطقی ، راسخ و روشنگرانه بود.

رفتن به نوار ابزار