کد خبر : 17737
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396- 06: 1

آیا اعضای شورا به توصیه نماینده ولی فقیه درگیلان عمل می کنند یا روند اختلاف و تنش را بر می گزینند؟!

آیا اعضای شورا به توصیه نماینده ولی فقیه درگیلان عمل می کنند یا روند اختلاف و تنش را بر می گزینند؟!

آیا این اعضای شورا که همواره حضرت آیت الله قربانی را پیر و مراد خود دانسته و رهنمودهای ایشان را چراغ راهی برای توسعه شهر می دانستند، در انتخاب شهردار نیز بر عقیده خود پایبند خواهند بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اعضای شورای پنجم شهر رشت در آزمونی سخت قرار گرفته اند و هم مردم و هم مسئولین نظاره گر رفتار و عملکردشان در انتخاب شهردار آینده رشت هستند.

بنا به اهمیت و جایگاه مهم و کلیدی شهرداران در پیشرفت و توسعه یک جامعه، لزوم تعامل سازنده و موثر شخص شهردار با سایر مسئولین بیش از پیش احساس می شود.

هرچند طبق قانون وظیفه انتخاب شهردار بر عهده اعضای شورا می باشد اما در این میان شورانشینان باید برای رسیدن به اهداف عالیه و پیشرفت شهر از نظرات تخصصی کارشناسان و افراد خبره بهره گیرند تا علاوه بر رسیدن به گزینه ای مطلوب و ممتاز، وحدت و همدلی میان مسئولین نیز بیشتر به چشم آید.

یکی از شخصیت های خبره و صاحب نظری که اخیرا در ۲ جلسه جداگانه توصیه هایی به اعضای شورای شهر رشت در انتخاب شهردار داشته است، شخص آیت الله قربانی نماینده معزز ولی فقیه در گیلان است.

ایشان در جلسه اول با رئیس شورای جدید با بیان اینکه افراد بومی دارای تجربه دلسوزانه عمل می کنند ابراز نمودند: ممکن است شهرداری که می خواهید خارج از استان انتخاب کنید مدیر خوبی باشد اما در داخل استان قحط الرجال نیست. در گیلان مدیران توانمندی هستند که با دلسوزیها و ارتباطات موثری که دارند می توانند در رفع مشکلات شهر رشت تاثیرگذار باشند و شورا باید با چنین افرادی همکاری داشته باشد.

امام جمعه رشت در جلسه دوم خود با کلیه اعضای شورا نیز مجددا تاکید کردند: بنده معتقدم شورای اسلامی رشت باید از شهردار بومی استفاده کند و افراد بومی نگاهشان به شهرشان به‌مثابه نگاه به مادرشان است و هرگز به مادر خود خیانت نمی‌کنند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مادر خود به کار می‌گیرند.

نکته مهمی که معظم له در هر دو دیدارشان بر آن تاکید نمودند، لزوم انتخاب شهرداری بومی و دلسوز بوده است.

حال باید منتظر ماند و تماشا کرد که آیا این اعضای شورا که همواره حضرت آیت الله قربانی را پیر و مراد خود دانسته و رهنمودهای ایشان را چراغ راهی برای توسعه شهر می دانستند، در انتخاب شهردار نیز بر عقیده خود پایبند خواهند بود یا روند اختلاف و تنش را بر می گزینند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار