کد خبر : 17890
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

آیا اعضای شورا ما را مسخره کرده‌اند؟/ از ما نظر خواسته و بعد کار خود را پیش بردید!

آیا اعضای شورا ما را مسخره کرده‌اند؟/ از ما نظر خواسته و بعد کار خود را پیش بردید!

شورای شهر رشت تا قبل از انتخاب چند نوبت نزد من آمده و مشاوره در خصوص انتخاب شهردار خواستند که من تأکید بر انتخاب یک متخصص بومی را داشتم؛ ما را مسخره کرده‌اید؟

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با تبریک ایام عید غدیر خم اظهار کرد: مسئله غدیر مسئله کوچکی نیست بلکه برابری با خود اسلام می‌کند لذا اگر مسئله غدیر بی‌توجه باشیم، به تعبیر امام خمینی (ره) مروج اسلام آمریکایی شده‌ایم.

وی با اذعان به اینکه نتیجه بی‌توجه به غدیر، بی‌بندوباری، تجاوز و آدم کشی است تأکید کرد: توجه به غدیر حججی‌هایی را تربیت می‌کند که از زنان و فرزندان خود می‌گذرند تا از حریم اسلام دفاع کرده و کشور را از چنگال استعمارگران رهانیدند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه فقط اظهار محبت به حضرت علی (ع) برای حیات اخلاقی بشری کفایت نمی‌کند تصریح کرد: شاه هم خود را محب علی (ع) می‌خواند و آستان حضرت،  خود را کلب علی (ع) نامید اما رفتار و منسک او علی وار نبوده  است.

وی با اشاره به وضعیت مردم یمن که زیر تصمیمات ظالمانه کشوری مسلمان که مسئله غدیر را فراموش کردند کشته می‌شوند، گفت: در ماه حرام برادرکشی می‌کنند، متعجبیم که با کشتار بیش از ۶ هزار نفر که از طریق و با  به شهادت رسیده‌اند، دنیای حقوق بشر ککش نمی‌گزد.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر این‌که ما طرفدار ولایت امامی  هستیم که مثل پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است افزود: مصاحبه سرلشکر باقری و سرلشکر موسوی در خصوص آموزش مهارت‌های سربازان در طول دو سال خدمت سربازی، نشان از تدبیر نیروهای مسلح است زیرا این جوانان دیگر افسوس هدر رفت دو سال عمر خود را نداشته و بعد از فراغت از این دوران مهم، با آموزش‌های فنی، می‌توانند از آن بهره‌مند گردند.

نماینده ولی‌فقیه در رشت با اشاره به جنایات وارده به مردم میانمار تصریح کرد: بیش از یک‌میلیون نفر از خانه و آشیانه خود آواره و سوزانده شده و  هزاران نفر از این مردم بی‌پناه کشته‌شده‌اند.

وی با اذعان به اینکه جای شرم است، سازمان ملل و کشورهای اسلامی در این جنایات ککشان گزیده نمی‌شود خاطرنشان کرد: اربابان این کشور با این جنایات موافق‌اند که صدایشان درنیامده، وقتی آن خانمی که سردمدار آن کشور است توسط قدرت‌های بین‌المللی مستحق دریافت جایزه صلح می‌شود، نتیجه‌ای بهتر از آن رقم نخواهد خورد.

قربانی بابیان اینکه این خانم این جنایات را می‌بیند و آن را تبلیغات علیه و شورش می‌خواند گفت: جمهوری اسلامی ایران از سازمان ملل کمک خواسته است لذا امیدواریم با این درخواست کمک، راهپیمایی سخنرانی و واکنش رسانه‌ها، این جنایات به پایان برسد.

خطیب جمعه رشت در واکنش به انتخاب شهردار غیربومی رشت گفت: شورای شهر رشت تا قبل از انتخاب چند نوبت نزد من آمده و مشاوره در خصوص انتخاب شهردار خواستند که من تأکید بر انتخاب یک متخصص بومی را داشتم؛ ما را مسخره کرده‌اید؟ از ما نظر خواسته و بعد کار خود را پیش بردید!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بابیان اینکه 20 هزار مهندس عضو سازمان نظام‌مهندسی استان که ۹ هزار نفر آن مهندس عمران هستند اظهار کرد: این‌همه مهندس کنار ما هست، یعنی یک نفر پیدا نمی‌شد که شما از بیرون استان مدیر انتخاب کردید؟

قربانی بابیان اینکه شرایط  بچه‌های نخبه استان در کجای کشور غیر از شهر خود فراهم است گفت: بچه‌های ما باید بمانند و علم و تخصص خود را با خود به زیرخاک دفن کنند؛ اینجا همان‌جایی است که باید بگویید «رأی ما را پس دهید».

امام‌جمعه رشت در واکنش به مصاحبه شهردار منتخب گفت: آقا در مصاحبه می‌گوید «الحمدالله با اتفاق آرا منتخب‌شده‌ام»، این است غیرت دینی شما؟ این است غیرت همشهری گری شما؟ وقتی شما فرزندان خود را رشد نمی‌دهید، این بچه‌ها کجا رشد کنند؟

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , 18 شهریور 1396 - 12:26

چرااین همه شهردار میانسال ثابت قدم بقول خودش دکتر بلا برسر شهروکارمندان وکارگران آورد همچنان آثارش هست وچندین سال عذاب خواهد وجود داشت کسی حرف نزدانشالله خداوند مشکلات را حل کند

رفتن به نوار ابزار