کد خبر : 23449
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

آیا خانه‌های چند میلیارد تومانی رئیس جمهور و وزرایش کاخ نشینی نیست؟!

آیا خانه‌های چند میلیارد تومانی رئیس جمهور و وزرایش کاخ نشینی نیست؟!

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی گیلان از وجود مشاوری با اندیشه سکولار در کنار رئیس‌جمهوری هشدار داد و گفت: باید فاتحه دولتی که توجه به کاخ‌نشینی دارد را خواند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری شامگاه‌ سه‌شنبه در یادواره شهید پور قاسمی در قاسم‌آباد رودسر با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها اظهار کرد: شهدای عزیز ایران و همه شهدای تاریخ اسلام برای دفاع از ارزش‌های دینی و حاکمیت حق به شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه انسان در اسلام افزود: حیات مادی و معنوی انسان با هیچ‌چیز قابل‌مقایسه نیست بلکه فقط انسان در عرصه جهاد می‌تواند مال و جان خود را فدا کند.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان شهادت یازده امام معصوم علیهم‌السلام را برای مبارزه با باطل و اقامه دین برشمرد و گفت: تبیین زندگی فاطمه زهرا سلام‌الله علیها می‌تواند برای زنان و مردان نسل امروز راهگشا باشد.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا سلام‌الله علیها مبنی بر اینکه بزرگ‌ترین زیان و خسران جامعه اسلامی مدیریت ناصالحان و حاکمیت باطل است تصریح کرد: هر حکومتی چه حق و چه باطل در معرض تهدیدها و آفات قرار دارد و باید برای حفظ انقلاب آسیب‌شناسی کرد و تاکتیک‌ها و استراتژی دشمن را شناخت.

نویسنده کتاب جریان شناسی فتنه گفت: با توجه به حضور آگاهانه مردم درصحنه، ایثار و فداکاری شهدا، داشتن رهبری شجاع، منطقی و هوشیار و همچنین وجود قدرت نظامی برتر و اقتدار سیاسی در منطقه دشمنان فکر حمله نظامی به ایران را به گور خواهند برد.

میرحسینی اشکوری از خطر مدیریت ارتجاعی و وجود افراد نفوذی با اندیشه‌ سکولار در بدنه نظام هشدار داد و بیان کرد: کسانی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در مدیریت کلان و تصمیم‌ساز کشور نقش اصلی را ایفا می‌کنند که اندیشه سکولار دارند.

وی به تائید کتاب جهانی‌شدن سریع القلم از سوی رئیس‌جمهوری اشاره کرد و افزود: مشاور روحانی در کتاب مذکور مرقوم کرده که ما برای توسعه سیاست، فرهنگ و اقتصاد باید سیاست طراحی‌شده از سوی آمریکا را بپذیریم و در قسمت دیگر این کتاب نیز نوشته که استقلال سیاسی و فرهنگی و انتقاد به غرب مانع پیشرفت کشور و موجب عقب‌ماندگی است.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه سریع القلم معتقد است اگر مدیران ایران می‌خواهند پیشرفت کنند در شرایط تعارض اسلام با مدرنیته از اسلام دست بکشند خاطرنشان کرد: مشاور روحانی در کتاب خود نوشته که ما باید در ماهیت جمهوری اسلامی و ایدئولوژی تجدیدنظر کنیم.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: سریع القلم جمهوری اسلامی و حاکمیت دین و استقلال کشور را قبول ندارد اما درعین‌حال مشاور اصلی رئیس‌جمهور است.

میرحسینی اشکوری به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اشرافی گری، بی‌توجهی به مستضعفان و اعتماد به بیگانگان را آفت انقلاب دانستند.

وی با اشاره به دیدگاه رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه سرچشمه همه مصیبت ملت‌ها تصدی‌گری قشر مرفه بر مستضعف است بیان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) آن روزی که دولت ما توجه به کاخ‌نشینی پیدا کرد باید فاتحه دولت و ملت را بخوانید و روزی که رئیس‌جمهور به کاخ‌نشینی توجه کند، روز انحطاط او و طرفداران اوست.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: آیا خانه چند میلیارد تومانی رئیس جمهور در ولنجک تهران وخانه های چند میلیاردی وزرای ایشان در شمال تهران کاخ نشینی نیست؟!

میرحسینی اشکوری بابیان اینکه ثروت‌های هزار میلیارد دلاری وزرا و حقوق نجومی و دویست میلیون تومان در ماه بعضی مدیران، اشرافی گری و رفاه‌طلبی است تصریح کرد: تهدید انقلاب این است که سخنگوی دولت، حقوق‌بگیران نجومی را بزرگ‌ترین ذخیره‌ی نظام بداند.

وی گفت: آنچه انقلاب و جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند فقر، گرانی، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی و بی‌توجهی به رفع مشکلات مردم و گفتمان رهبری و همسویی و سازش با دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار