کد خبر : 40015
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398- 08: 12

لزوم ورود نهادهای امنیتی؛

آیا در انتخاب مشاورین دستگاه های اجرایی گیلان، گواهی عدم اعتیاد و سوءپیشینه نباید دریافت شود؟!

آیا در انتخاب مشاورین دستگاه های اجرایی گیلان، گواهی عدم اعتیاد و سوءپیشینه نباید دریافت شود؟!

به گزارش گیلانستان یکی از مشکلات امروز جامعه ی ما عدم حضورمدیران انقلابی در عرصه مدیریت است. مدیریتِ بکارگیری افراد در منابع انسانی باید مبتنی بر قابلیت و شایستگی‌ها باشد، عمده‌ترین و اصلی‌ترین طبقه‌بندی صورت‌گرفته شایستگی‌ها، تقسیم آنها به دو نوع شایستگی‌های رفتاری و شایستگی‌های فنی است. این در حالی است که به نظر میرود

به گزارش گیلانستان یکی از مشکلات امروز جامعه ی ما عدم حضورمدیران انقلابی در عرصه مدیریت است. مدیریتِ بکارگیری افراد در منابع انسانی باید مبتنی بر قابلیت و شایستگی‌ها باشد، عمده‌ترین و اصلی‌ترین طبقه‌بندی صورت‌گرفته شایستگی‌ها، تقسیم آنها به دو نوع شایستگی‌های رفتاری و شایستگی‌های فنی است.

این در حالی است که به نظر میرود در شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر هنوز خلع وجود مدیران انقلابی در برخی عرصه ها احساس میشود و حال شاهد آن هستیم که برخی از مشاوران که با رانت و زد و بندهای سیاسی به این عرصه ورود کرده اند به خود اجازه میدهند که به اشخاص و افراد پیشکسوت فرهنگی شهر و آیین و سنن یک شهر که ریشه در فرهنگ کهن این سرزمین دارد و اعتقادات مردم توهین کنند.

س ، ع شخصی که شنیده شده با قرار داد خدماتی در حال مشاور دادن به شورای اسلامی یکی از شهرهای استان گیلان در حال فعالیت است .
اما سوال اینجاست که چه جریانی از این شخص حمایت میکند که به وی اجازه طرح مسائلی از قبیل تمسخر رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و جوکول خطاب دادن آن تا پخش آهنگ های خواننده ضد انقلاب در صفحه شخصی اش را بدون هیچ گونه نظارتی میدهد.

اما این پایان ماجرا نیست ، این نیروی خدماتی خود مشاور خوانده پشت خود را انقدر محکم و قوی میبیند که در صفحه شخصی خود به پخش تصاویر بی حجاب و مستعجن پرداخته و به گونه ای غیرمستقیم به ترویج کشف حجاب پرداخته است و آرمان ها و شخصیت های نظام را زیر سوال برده و به شهید معلم دکتر آیت الله مطهری برای شستشوی مغزی جوانان حمله می کند حتی تا آنجا پیش رفته که از عوامل فتنه ۸۸ نیز حمایت میکند.

متاسفانه از شورا های اسلامی شهر که شهرها را بدون شهردار رها می کنند و اکنون در جنگ و درگیری بایکدیگر به سر میبرند نباید انتظار انتخاب مشاوری متخصص و متعهد به آرمان های نظام را داشت.

زنگ خطر رسوخ نیروهای معاند نظام یا چهره های به ظاهر انقلابی هر روز بیشتر از دیروز احساس می شود و از نهادهای انقلابی و سپاه مقدس پاسداران اسلامی خواهشمندیم بیشتر از گذشته فضای مجازی را رصد کرده و جلوی چنین افرادی که کلیه امکانات را در دست گرفته اند بیاستند.
قابل توجه بازرسی و حراست شهرداری ها ، در صورت عدم برخورد با چنین اشخاصی ، ما سربازان سیدعلی امام خامنه ایی آتش به اختیار برای حفظ نظام با تمام وجود و نثار جان خود در این مسیر اقدام به حذف چنین افرادی از صحنه های اجرایی و مدیریتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/صدای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار