کد خبر : 25682
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397- 02: 1

آیا دلالان اقتصای باید مجری برنامه‌های ماه رمضان در شهرداری باشند یا تشکل‌های مذهبی؟!

آیا دلالان اقتصای باید مجری برنامه‌های ماه رمضان در شهرداری باشند یا تشکل‌های مذهبی؟!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت باید به وظیفه ذاتی خود در نظارت بر برنامه‌های فرهنگی شهرداری رشت عمل نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، با شروع ماه مبارک رمضان این ماه پرفضیلت مهمانی خدا، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی زیادی در سطح مساجد شهر و استان برگزار می‌شود.

در ماه مبارک رمضان نیز فرصت مغتنمی برای رشد و شکوفایی معنوی مردم پیش می‌آید که نیاز است متولیان فرهنگی شهر و استان برای لحظه لحظه ی دقایق این ایام ارزشمند، برنامه ریزی نموده و رضایت پروردگار را شامل حال خود نمایند.

یکی از وظایف اصلی شهرداری ها نیز کمک مالی و غیرمالی به هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی مذهبی سطح شهر در اجرای مراسمات و مناسبتهای‌ اسلامی و دینی است.

طبق بررسی‌های به عمل آمده از برنامه‌های فرهنگی شهرداری رشت در ماه مبارک رمضان، حضور پررنگ دلال‌های اقتصادی و موسسات به اصطلاح فرهنگی (بخوانید منفعتی) در اجرای آن مراسمات دیده می‌شود.

در این بین افراد میلیاردری که نان خود را از همین طریق به دست می‌آورند، با حمایت چند عضو شورا به شهرداری نفوذ کرده و پروژه‌های فرهنگی طلب می‌کنند!

این اشخاص حتی قبل از اجرای برنامه، مبالغ هنگفتی را از شهرداری طلب نموده و دریافت می کنند تا برنامه‌های مذهبی! برگزار نمایند؛ درحالیکه که جوانان فعال مساجد و دلسوزان هیئتی و فرهنگی شهر، می توانند  با یک صدم همان قیمت ده‌ها برنامه اجرا نمایند.

شایسته است رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت که خود را هیئتی و انقلابی هم ‌میداند، به وظیفه ذاتی خود در نظارت بر برنامه‌های فرهنگی شهرداری رشت عمل نماید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار