کد خبر : 7655
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

آیا رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، مدرک دکتری دارد؟!

آیا رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، مدرک دکتری دارد؟!

آیا محمدی از زمان انتصاب به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان دارای مدرک تحصیلی دکتری شده است؟ اگر شده است، چرا در سایت دانشگاه گیلان، هم چنان دانشجوی دکتری انسان شناسی رویت می شود؟

به گزارش گیلانستان، در پی احیاء سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و استانها ،مراسم معارفه رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان به عنوان اولین سازمان احیاء شده استانی،در ۲۳ اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد.

6565-2

از زمان انتصاب و معارفه محمد علی(کیوان)محمدی به این سمت،بارها سایت اینترنتی سازمان زیر نظر،در اخبار خود،وی را به عنوان دکتر،منتشر کرده است.

بنا به جستجو در اینترنت، محمدی دارای سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه گیلان بوده و بنا به آن چه در سایت اینترنتی این نهاد علمی منتشر گردیده و هم چنان به چشم می خورد،وی دانشجوی دکتری است.

6565-1

اینک سئوال می شود، آیا محمدی  از زمان انتصاب به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان دارای مدرک تحصیلی دکتری شده است؟ اگر شده است، چرا در سایت دانشگاه گیلان،هم چنان ،دانشجوی دکتری انسان شناسی رویت می شود؟

متذکر می گردد،در صورتی که دارای مدرک تحصیلی دکتری نشده و هم چنان دارنده مدرک  فوق لیسانس مردمشناسی از دانشگاه تهران و دانشجوی دکتری است، بنابراین دست اندرکاران سایت مدیریت و برنامه ریزی گیلان، تصویر مدرک تحصیلی دکتری وی را منتشر کنند که همگان اطلاع یابند؟!

قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی

ماده واحده ـ استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند اینها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین می‌گردد توسط هر فرد برای خود مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و یا خارجی مورد تأیید رسمی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد. مرتکبین استفاده غیر مجاز از عناوین علمی مذکور به مجازات ماده (۵۵۶) فصل هشتم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی محکوم خواهندشد.

تبصره ـ استفاده غیرمجاز از عناوین فوق شامل استفاده در مکاتبات اداری یا در تبلیغ عمومی از طریق وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، تارنما (سایت) یا نطق در مجامع و یا انتشار اوراق چاپی یا خطی خواهدبود.

منبع: کاشف اسرار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , 18 دی 1395 - 14:01

http://caspress.com/1394/08/05/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87/ یکی از مدیران استان گیلان که علاقه زیادی به برنامه ریزی دارد و اطرافیان و سایت های وابسته به حزبش بصورت خود جوش ،علاقه دوچندان دارند تا وی را دکتر خطاب کنند، مدرک دکترا ندارد

ناشناس شنبه , 18 دی 1395 - 14:02

سایت های خبری خودجوش اشتباه مینویسند او دکتر نیست
بر اساس شنیده های یکی از مدیران استان گیلان که علاقه زیادی به برنامه ریزی دارد و اطرافیان و سایت های وابسته به حزبش بصورت خود جوش ،علاقه دوچندان دارند تا وی را دکتر خطاب کنند، مدرک دکترا ندارد . وصرف مسول بودن و سمت داشتن نمی تواند کسی را دکتر کند و باید از این عناوین علمی بصورت مجاز استفاده گردد.
وی که سالیان سال است در دانشگاه تدریس میکند دارای مدرک فوق لیسانس می باشد و با مدرک کارشناسی ارشد عضو هییت علمی دانشگاه می باشد .
و اینکه چرا سایت های خبری و اطرافیان وی ایشان را دکتر خطاب قرار می دهند و واکنشی از سوی وی تاکنون نداشته است جای تعجب دارد . سایت های مختلف نیز گویا وقتی مخالفتی از سوی وی ندیده اند بنا را بر تایید این موضوع گذاشته اند
اما شنیده شده است یکی از دوستان وی که سعی فراوان دارد جای این اقای دکتر را در حزب مطبوعش بگیرد در جاهای مختلف عنوان نموده است که سایت های خبری این اشتباه را مرتکب شده اند و ایشان دکترا نگرفته اند.
این یار غار اقای دکتر که اصرار زیادی دارد که نفر اول حزب مذکور هست اعلام داشته مشکل از سایت خبری هست و اطرافیان نیز گویا به ایشان لطف دارند و یک عنوان علمی به وی اضافه کرده اند .
هرکه شد محبوب از ما بهتران
هرکه شد منصوب بالا دکتر است
هرکه رد شد از در دانشکده
يا گرفته دکتري، يا دکتر است

بحث‌هاي جعل مدرک نان‌بري‌ست
بهترين سرگرمي ما دکتري‌ست
عده‌اي مشغول دکترسازي‌اند
عده‌اي سرگرم دکتر‌بازي‌اند

ناشناس شنبه , 18 دی 1395 - 14:07
آشنا با تالش دوشنبه , 20 دی 1395 - 13:46

سلام
ایشان دکتر نیست
فوق لیسانس هست
و
دانشجوی دکرا هم نیست
یک دوره ای بود و لی ادامه نداد
و الان فوق لیسانس جانعه شناسی و مرتبه مربی هست
وی بارها با رکود علمی ئ اخراج از دانشگاه رو برو شده است ولی هر بار تعهد داده که جبران می کند
ولی الان که همه کاره استان است
ایشان در سن بازنشتگی است

رفتن به نوار ابزار