کد خبر : 88044
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

جلسات داغ قلیانی!

آیا شهردار بعدی رشت از دل کافه‌های گیلان انتخاب می‌شود؟!

آیا شهردار بعدی رشت از دل کافه‌های گیلان انتخاب می‌شود؟!

در سالهای اخیر مشاهده شده دلالان توانسته اند بسیاری از کاندیداهای شهرداری را به قلیانسراها کشانده تا تضمین های لازم را اخذ نمایند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، این روزها موضوع انتخاب شهردار رشت نُقل هر محفل و مجلسی در میان خواص سیاسی مرکز استان است.

از طرفی برای بسیاری از مردم دیگر هیچ فرقی نمی‌کند که سکاندار بعدی شهرداری چه کسی خواهد بود زیرا در سال های گذشته آنقدر وعده های پوچ و توخالی از مسئولان شهری شنیده اند، که ترجیح می‌دهند اذهان خود را کمتر درگیر این مسائل حاشیه ای نمایند.

از سویی دیگر عده ای که در شهرداری برای خود یا مجموعه تحت مدیریتشان منافعی متصور هستند، نمی توانند دست روی دست گذاشته تا فردی به تصدی رسد که هماهنگ با سیاست هایشان نباشد؛ لذا این افراد که غالبا از مسئولان بیرونی می باشند، همواره سعی می کنند در روند انتخاب شهردار تاثیرگذار عمل نمایند.

اما با گروه سومی هم در این میان وجود دارند که می‌توان آنان را “دلال” نامید. اکثر این افراد به واسطه قدرت چشمگیر اقتصادی خود علاوه بر تامین نیازهای مالی برخی اعضای شورا، نفوذ گسترده ای هم در تصمیم گیری های ایشان دارند.

این گروه معمولا جلسات خود را در کافه های حاشیه‌ای شهر رشت همراه با استعمال سیگار و قلیان برگزار کرده و در سالهای اخیر حتی مشاهده شده توانسته اند بسیاری از کاندیداهای شهرداری را به آن قلیانسراها کشانده تا تضمین های لازم را اخذ نمایند!

حال این سوال در ذهن متبادر می شود که آیا شهردار بعدی رشت هم از دل کافه ها انتخاب می شود؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار