کد خبر : 5132
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395- 01: 8

آیا عرصه خبر و رسانه برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان اهمیتی ندارد؟

آیا عرصه خبر و رسانه برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان اهمیتی ندارد؟

آیا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به این فکر کرده اند که بدون وجود خبرنگار دانشگاه رنگ مرده ای به خود خواهد گرفت و بزرگترین اقدامات و فعالیت‌های این دانشگاه از دید مردم و جامعه دور خواهد ماند؟

به گزارش سرویس یادداشت “درگیلان“، مهدی فخاری فعال دانشجویی در یادداشتی نوشت:

با وجود اعلام آمادگی دانشگاه آزاد لاهیجان جهت همیاری در برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی لاهیجان این مراسم بدون حضور و همیاری دانشگاه برگزار خواهد شد!

امسال قرار است به درخواست فرماندار شهرستان لاهیجان مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی توسط فرمانداری، شهرداری و شورای شهر در این شهرستان به صورت تجمیع شده و در یک مراسم برگزار شود.IMG_20160811_075524
اما حاشیه ای که در برگزاری این همایش خودنمایی می‌کند، عدم حضور و همیاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در برگزاری این مراسم است و این در حالی است که دانشگاه آزاد لاهیجان در همان ابتدا اعلام آمادگی کرده و قرار بود این مراسم در این دانشگاه برگزار شود و گویا به دلیل مخالفت ریاست این واحد دانشگاهی این مراسم عصر چهارشنبه در سالن شورای شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

سوالی که در این جا پیش می‌آید این است که چرا ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با وجود اعلام آمادگی قبلی اقدام به عدم همکاری با فرمانداری و کنسل نمودن این برنامه در دانشگاه کرده است؟!
آیا عرصه خبر و اطلاع رسانی برای رییس دانشگاه آزاد اسلامی اهمیتی ندارد؟ آیا ایشان درک درستی از خدمات و فعالیت های فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران ندارند؟
ایشان تا به حال به این فکر کرده اند که چند خبرنگار با پوشش خبری اخبار این دانشگاه باعث معرفی و انتشارموفقیت ها، موقعیت‌ها و … این دانشگاه و رساندن آن به گوش مردم جامعه شده اند کما اینکه در با یک سرچ ساده در موتور های جست و جو می‌توان مشاهده کرد که رسانه ها با پوشش خبری بسیار خوب باعث مطرح شدن این واحد دانشگاهی شده اند؟
آیا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به این فکر کرده اند که بدون وجود خبرنگار دانشگاه رنگ مرده ای به خود خواهد گرفت و بزرگترین اقدامات و فعالیت‌های این دانشگاه از دید مردم و جامعه دور خواهد ماند؟

خبرنگار وظیفه اش اطلاع رسانی و تعامل است اما برخی حتی درک تقدیر و تجلیل از خبرنگاران حتی با ارسال یک پیام تبریک و تقدیری ساده را نیز ندارند، دانشگاه آزاد اسلامی در چند وقت به واسطه تعامل خوبش با رسانه ها بسیار مطرح شده و جایگاه ویژه ای در بحث انتشار اخبار در سایت ها و خبرگزاری ها پیدا کرده است اما با این وجود ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان حاضر نشدند تا با اندکی هزینه به جای پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی که در سطح استان می بینیم از رسانه ها و خبرنگاران تقدیرکرده و مراسم تجلیل را در دانشگاه برگزار کند که این خود جزء بزرگترین تبلیغات است و همه می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند.
متاسفانه عدم درک درست اهمیت اطلاع رسانی باعث شده تا برخی از مسئولین نسبت به خبرنگاران بی تفاوت بوده و با اقداماتی عجیب این قشر مظلوم جامعه را از خود دور کنند.
به امید درک و شناخت این قشر مظلوم جامعه ….

مهدی فخاری فعال دانشجویی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار