کد خبر : 6859
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395- 47: 22

آیا مردم از شما انتظار گزارش عملکرد اصلاح طلبان را دارند؛ یا اینکه بگویید برای فرهنگ و دین مردم چه کرده اید؟!

آیا مردم از شما انتظار گزارش عملکرد اصلاح طلبان را دارند؛ یا اینکه بگویید برای فرهنگ و دین مردم چه کرده اید؟!

حال که مشخص شد توانایی استنباط دقیق احادیث معصومین(ع) را به شکل هنرمندانه ای دارید!، شایسته بود در ادامه بحث تفسیر حدیثتان می فرمودید که نظر امیرالمومنین(ع) درخصوص وظایف مدیران جامعه اسلامی در قبال مردم و دین آنها چه می باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی گیلانستان، دکتر فیروز فاضلی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که سکاندار مهم ترین نهاد فرهنگی استان می باشد، بار دیگر علاوه بر شرکت در جلسه سیاسی و حزبی اصلاح طلبان افراطی گیلان که برخی از افراد مسئله دار نیز حضور داشتند، برای حاظرین سخنرانی هم کرد!

ایشان با اشاره به شکل گیری حلقه اولیه حزب اعتدال و توسعه با ۱۳ نفر در ابتدای سخنانش گفت: “ما حدیث حضرت علی را سرلوحه کار قرار دادیم؛ زیرا ایشان اعتدال گرایی را ملاک عمل عنوان می‌کند و معتقد است تندرو باید برای رسیدن به آن‌ها برگردد و کندرو باید با سرعت بیشتری حرکت کند تا به اعتدال گرایان برسد.”

این مدیر کل فرهنگی استان در بخشی از سخنانش نیز به ایراد گزارش کار سیاسی حزب اعتدال و توسعه پرداخت و به مخاطبین خبرداد: “در ساختار جدیدمان ۳۰ عضو شورای مرکزی، ۱۷ کانون و ۵ سازمان وجود دارد. “

با توجه به سخنان فوق دکتر فاضلی سوالات و شبهاتی در ذهن مردم فرهنگ دوست استان به وجود می آید که برایشان عجیب به نظر می رسد!

آقای مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی! اینکه هرشخصی در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارد، حق رصد و پیگیری اخبار جریانات سیاسی را دارد، شکی در آن نیست؛ ولی چطور ممکن است جنابعالی که درحال حاضر مدیرکل یک اداره ای در دولت تدبیر و امید هستید آنهم اداره ای که با فرهنگ مردم سروکار دارد و نام اسلام بر آن می درخشد، به این شکل بیایید تمام فکر و ذهن خود را درگیر یک حزب سیاسی کنید و در همه جلساتش نیز حضور مستمر داشته باشید!

pic-29

آیا مردم از شما انتظار پیگیری مسائل سیاسی و گزارش کار عملکرد حزب اعتدال و توسعه را دارند، یا اینکه قدری برایشان گزارش دهید در این ۳ سالی که مدیرکل هستید چه فعالیت هایی در راستای اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی با تکیه بر قرآن، احادیث و منویات مقام معظم رهبری در گیلان انجام دادید. مردم دوست دارند بدانند اداره کل ارشاد گیلان علاوه بر صدور مجوز برای برگزاری کنسرتهای مختلف موسیقی و عدم برخورد با منکرات اجتماعی و فرهنگی، چه برگهای زرین دیگری در کارنامه خود دارد؟!

حال که در سخنان اخیرتان مشخص شد توانایی استنباط دقیق احادیث معصومین(ع) را به شکل هنرمندانه ای دارید!!، شایسته بود در ادامه بحث تفسیر حدیثتان می فرمودید که نظر امیرالمومنین(ع) درخصوص وظایف مدیران جامعه اسلامی در قبال مردم و دین آنها چه می باشد.

شمایی که به این زیبایی از ساختار جدید حزب اعتدال و توسعه با ۳۰ عضو شورای مرکزی، ۱۷ کانون و ۵ سازمان خبر می دهید، قدری هم به مردم از ساختارها و برنامه های اداره کل ارشاد گیلان برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی خبر دهید.

ای کاش همانطور که خود را موظف به شرکت و سخنرانی در جلسات حزبی و سیاسی می دانید، کمی هم در نشست های ساده و بی ریای فرهنگی و مذهبی مساجد گیلان حضور یابید و ببینید که چگونه این جوانان مومن و انقلابی جور کمکاری های صورت گرفته را می کشند و شبانه روز با اخلاص و نیتی پاک در راستای اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش می کنند.

نویسنده: مدیرمسئول

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار