کد خبر : 25086
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397- 30: 22

آیا مقصر ریختن زباله در رودخانه‌ها هم شهرداریست؟!/ گاهی اوقات باید به جای مسئولین، از خودمان انتقاد کنیم! + تصاویر

آیا مقصر ریختن زباله در رودخانه‌ها هم شهرداریست؟!/ گاهی اوقات باید به جای مسئولین، از خودمان انتقاد کنیم! + تصاویر

گاهی اوقات خوب است همانطور که نسبت به عملکرد مدیران انتقاد می کنیم، قدری هم به خودمان نگاه کرده و مسئولیتمان در قبال محل زندگی و محیط اطراف را مرور نماییم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، معمولا وقتی روزانه با مشکلات و موانعی روبرو می‌شویم، مقصر اصلی این نابسامانی ها را مسئولین و مدیران شهری میدانیم.

بی شک اکثر مسئولان در انجام وظایفشان همواره کوتاهی کرده و عامل اصلی بروز بسیاری از معضلات و گرفتاری ها برای مردم هستند. ولی گاهی اوقات خوب است همانطور که نسبت به عملکرد این مدیران انتقاد می کنیم، قدری هم به خودمان نگاه کرده و مسئولیتمان در قبال محل زندگی و محیط اطراف را مرور نماییم.

به طور مثال عده ای از مردم ساکن در حاشیه رودخانه های شهر رشت، زباله های منازل خود را به داخل این رودخانه ها ریخته و باعث آلودگی فراوان و مشکلات زیست محیطی می شوند.

کارگران مظلوم شهردای هم می بایست علی رغم عدم دریافت مطالبات و اضافه کاری های خود، اما به پاکسازی حاشیه این رودخانه ها بپردازند.

در همین راستا حامد بشردانش مدیر خدمات شهر شهرداری رشت در گفتگو با گیلانستان اظهار کرد: ما به عنوان خادمان مردم شریف رشت بر خود وظیفه می دانیم از هیچ کوششی در سالم و پاک نگه‌داشتن شهر دریغ ننمائیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم مایه افتخار ماست، ابراز نمود: ولی خواهشی هم از مردم ساکن در حاشیه رودخانه های زرجوب و گوهررود داریم که زباله های خود را در سطلهای زباله کوچه ها و محل مشخص شده بگذارند و به هیچ وجه داخل رودخانه ها نیاندازند.

بشردانش رودخانه های شهر را نماد پاکی یا ناپاکی شهر دانست و گفت: اگر خودمان برای نظافت شهرمان پیش قدم باشیم، یقینا شاهد مشکلات کمتری در حوزه محیط زیست خواهیم بود.

در زیر تصاویری از زحمات کارگران شهرداری در جمع آوری زباله از بستر رودخانه های شهر رشت را مشاهده می فرمائید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار