کد خبر : 17784
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

آیا هنوز در فتنه 88 و توهم توطئه به سر می‌برید یا شورا را با مجلس ششم اشتباه گرفتید؟!

آیا هنوز در فتنه 88 و توهم توطئه به سر می‌برید یا شورا را با مجلس ششم اشتباه گرفتید؟!

رمضانپور نشان داد همانند توهمی که هم خود و هم رفقای هم حزبی اش در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات داشتند، باز هم چنین طرز تفکری دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، احمد رمضانپور نرگسی مرد شماره یک و لیدر جریان اصلاحات گیلان که توانست وارد پارلمان شهری و عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت شود، در جلسه هفتم شورا حاشیه ای عجیب و قابل تامل ایجاد کرد.

وی در جلسه انتخاب شهردار رشت خواستار حضور یک “ناظر” هنگام شمارش آرا در کنار رئیس و منشی شورا شد که مبادا تقلبی صورت گیرد!

رمضانپور انتظار داشت یکی از اعضای شورا به عنوان ناظر کنار رئیس و منشی شورا بایستد و شمارش آرا که جمعا 11 برگ است را به دقت نظاره کند!

این عدم اعتماد رمضانپور به هیئت رئیسه نوعی توهین تلقی شد که با واکنش فاطمه شیرزاد و سید امیرحسین علوی همراه گردید.

منشی شورا گفت: خواهش بنده این است که در مثالهایمان دقت کنیم و از آقای رمضانپور که خود را فردی قانونمدار می دانند چنین تقاضایی بعید بود.

رئیس شورا نیز خطاب به رمضانپور بیان کرد: شرایط طوری است که هیچ نکته پوشیده و مخفی وجود ندارد تا کسی بخواهد نگران شود.

رمضانپور هم گفت: بنده برای شفافیت بیشتر چنین درخواستی داشتم و حرفی منطقی زدم. حرف منطقی را با چماق پاسخ نمی دهند. ما از این چماق ها در سالهای اخیر زیاد خوردیم!

این نوع ادبیات و عدم اعتماد رمضانپور حتی تعجب اصحاب رسانه را هم بر انگیخت زیرا در طول سالهای اخیر و انتخاب های قبلی شهردار رشت هیچ گاه چنین تقاضایی توسط عضو شورایی دیده نشده بود.

رمضانپور با این حرکتش نشان داد همانند توهمی که هم خود و هم رفقای هم حزبی اش در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات داشتند، باز هم چنین طرز تفکری دارند و برای هر انتخاباتی هرچند با مشارکت 11 نفره، احتمال تقلب متصور هستند!!!

با این وجود هیئت رئیسه شورای شهر رشت در چهارسال آینده کار سختی در پیش دارند چراکه در رای گیری های مختلف با فردی مواجه خواهند بود که سابقه تحصن در مجلس ششم و اعتراض به مقام معظم رهبری را در کارنامه درخشان خود دارد!!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کردمحله سه شنبه , 14 شهریور 1396 - 8:57

احسنت

ثابت سه شنبه , 14 شهریور 1396 - 14:55

بعضی ها خودشان تقلبند همه را مثل خود می بینند و به هیچ کس اعتماد ندارند و ضر ب المثلی است که «کافر همه را به کیش خود پندارد .»

نادر سه شنبه , 14 شهریور 1396 - 18:35

اصل اعتماد اجتماعی در درست انجام دادن امور است و گرنه عکس آن هرج و مرج است باید منطقی فکر کرد واز حاشیه سازی پرهیز نماییم در گذشته زندگی کردن ایستایی در معرفت و شناخت روزاست آقای رمضانپور یک سرمایه اجتماعی و ارزشی است نباید به خاطر یک تذکر این همه هجمه به او شود خدا درس اخلاق رحمانی را به همه آموخته است به همدیگر احترام نماییم تا لطف خدا شامل همه شود

ناشناس پنجشنبه , 16 شهریور 1396 - 10:32

اللبته آب رو باید بریزن اونجایی که داره میسوزه

رفتن به نوار ابزار