کد خبر : 14727
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

آیا کسانی که امروز دم از توهین به شخص دوم کشور می زنند، شعار داعش های وطن علیه شخص اول کشور در سال 88 را فراموش کرده اند؟!

آیا کسانی که امروز دم از توهین به شخص دوم کشور می زنند، شعار داعش های وطن علیه شخص اول کشور در سال 88 را فراموش کرده اند؟!

رسانه های که سال 88 با تیترها و تحلیل های بی پایه و اساس و سطح پایین شعار معروف فتنه گران سر تیتر خود قرار داده بودند اما اکنون مدافع آزادیخواهان شده اند و چشم خود را به گذشته خود بسته اند و دچار آلزایمر شده اند

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، الیاس مهری ثابت در یادداشتی نوشت:

اینکه روز قدس را فقط در یک روز بتوان خلاصه کرد کاملا اشتباه می باشد این روز که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است یک نماد بین المللی است اما برای مسلمانان باید همیشه روز قدس باشد و مسلمانان و تمام آزادیخواهان جهان نباید یک روز را حتی بدون یاد از مظلومیت فلسطین بگذرانند اما اینکه این روز نه تنها اعلام همبستگی با ملت مظلومفلسطین می باشد بلکه روز اعلام تنفر از رژیم غاصب اسراییل می باشد روز نه به استکبار و استکبار پذیران روز اعلام تنفر از کسانی می باشد که لحظه ای در نابودی این غده سرطانی تردید نمایند.

اما در روز قدس امسال در برخی شهرها علیه مسولان شعارهای داده شد که موجب رنجش خاطر مسولان شده است که این کار محکوم است و هیچ کس اجازه توهین و شعار دادن علیه مسولان خدمتگذار انقلاب را ندارند اما جالب اینجا می باشد اینکه کسانی از روز قدس و قداست روز قدس صحبت می کنند که انگار یادشان رفته است که در سال 88 علیه همین قدس شریف که جان اسلام است شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند انگار عقلشان روبه زوال رفته است یا شاید سر عقل آمده اند که دفاع از مظلوم و فلسطین در واقع دفاع از انسانیت و دفاع از تمامیت اسلام است.

جالب تر اینجاست که رسانه های که سال 88 با تیترها و تحلیل های بی پایه و اساس و سطح پایین شعار معروف فتنه گران سر تیتر خود قرار داده بودند اما اکنون مدافع آزادیخواهان شده اند و چشم خود را به گذشته خود بسته اند و دچار آلزایمر شده اند امیدواریم همیشه این چنین زود به اشتباهات خود پی ببرند.

اما آیا این عده اندک که علیه شخص دوم کشور شعار داده اند که مشخص نیست از کجا خط گرفته اند باید اینقدر موجب رنجش و ناراحتی شود؟؟

انگار همین کسانی که اکنون دم از توهین به شخص دوم کشور می زنند و ناله وامصیبتا سر می دهند شعارهای داعش های وطنی را علیه شخص اول کشور و اصل ولایت فقیه را در سال 88 فراموش کرده اند اما اکنون سینه چاک حکومت و انقلاب اسلامی شده اند؟؟

اما این نوع رفتارها انسان را به یاد منافق صفت ها می اندازد که از صدر اسلام تا زمان حال حضور دارند.

اما باید دوباره این را یاد آور شد که بیان اینگونه مسایل جهت پرت کردن حواس مردم از برجام و تحریم های جدید آمریکا و از یادانداختن موفقیت های اخیر سپاه و ملت ایران در خاورمیانه دیگر نخ نما شده است و ملت ایران ملت همیشه بیدار و هوشیار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار