کد خبر : 6512
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

آیا کور بودید و رقص فتنه گران را در روز عاشورا ندیدید/ باید به یاوه گویی این افراد واکنش عملی نشان دهیم

آیا کور بودید و رقص فتنه گران را در روز عاشورا ندیدید/ باید به یاوه گویی این افراد واکنش عملی نشان دهیم

آیا چشمانشان کور بود آن زمانی که ولایت،اصل ولایت(امام زمان عج)،شهدا،امام، بیرق های عزای اهل بیت(علیهم السلام) مورد جسارت این حیوان صفتان قرار گرفت؟

به گزارش گیلانستان، کربلایی محمد امینی از مداحان اهل بیت(ع) گیلان در پی سخنانی که اخیرا در جلسه رای اعتماد سه وزیر توسط نماینده رشت اظهار شد، بیانیه ای صادر نمود که متن آن در ذیل آمده است:

نخست خطاب به برادران عزیز هیئتی،حزب اللهی، و انقلابی عرض میکنم که برادران بیدار شویم، از این خواب غفلت، از این روز مرگی که ما را از واکنش نشان دادن به منکر بازداشته. کجا هستند آنهایی که در فتنه(سال88)سینه سپر کردند و پای انقلاب جانانه ایستادند.
برادران وخواهران؛
امروز میبینیم در جامعه ما آنهایی که خود را زخم خورده در راه انقلاب میدانند با بی بصیرتی تمام در خانه ملت صراحتا از فتنه و جریان فتنه و سران فتنه حمایت میکنند آیا چشمانشان کور بود آن زمانی که ولایت،اصل ولایت(امام زمان عج)،شهدا،امام،بیرق های عزای اهل بیت(علیهم السلام) مورد جسارت این حیوان صفتان قرار گرفت؟ آیا کور بودند و ندیدند رقص و پای کوبی آنها را در روز تاسوعا و عاشورا؟ که اینچنین احمقانه از فتنه دفاع میکنند. بارها و بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند فتنه خط قرمز نظام است حال شما بگویید کسی که از خط قرمز نظام اسلامی عبور کند منافق نیست؟ خائن به انقلاب نیست؟ بازیچه دست دشمن نیست؟،برادران و خواهران انقلابی به خود بیاییم و نگذاریم یاوه گویی های این افراد قلب رهبرمان را آزرده کند همه باید واکنش نشان دهیم واکنش عملی نه فقط به زبان.
واما:
بدان و بدانند تو و همه دوستان بی بصیرتت. مگر نوکران اباعبدالله و سینه چاکان سید علی خامنه ای عزیز مرده باشند که بار دیگر به لجن کشیدن کشور و فتنه و فتنه گری یا هر سناریوی جدیدی از مخیله شما عبور کند.
از خداوند متعال طول عمر وصحت و سلامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسئلت و برای دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نابودی و ظلالت انشاءا…

الحقیر محمد_امینی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید رضا شنبه , 22 آبان 1395 - 17:34

احسنت به آقای امینی
مثل همیشه با بصیرت و ولایی
باید هیئت هایی مثل هیئت ایشون همه جوره تقویت و پشتیبانی بشن

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% شنبه , 22 آبان 1395 - 22:26

باسلام عرض ادب دارم محضرعزیزان بایداین جمله راراست حسینی قضاوت کنیم زمانی که بنده حقیرکه ازجانبازان بسیجی با55%درمحضرعزیزان سیاسی سپاه قدس گیلان که هرجانبازی رانمیشه گفت جانبازهربسیجی یاپاسداری را نمیشه گفت بسیجی یاپاسدارهرریش داری را نمیشه گفت حزب الله هرکس که تندتندمیرود مسجدنمیشه گفت نمازخوان مسلمان واقعی کسی که به آیات قرآن عمل نماید پیرو ولایت بودن راازته دل اقرارنمایدنه بازبان بنده ازسال شسصت واردسپاه شدم وبعد ازمحروحیت چهارسال بیکارماندم سپس واردآموزش پرورش شدم وامادست ازدین ودیانتم هرگزبرنداشتم دین به دینارنفروختم باخیلی افرادهای کله گنده نشست برخواست داشتم کم وبیشترآدم هارت میشناسم وقتی انسان بازبان بگوید الله دل باید آنراتآییدکنداگردل تآییدکردهرگزدورودوزبان نخواهدداشت خلاسه کلام بنده حقیر ازخداوندباری تعالی تقاضای سلامتی وطول عمرحضرت آقا راخواستارم وسلام

رفتن به نوار ابزار