کد خبر : 6453
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

آیا گریه رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران را ندیده اید/ چه شده است که از فتنه حمایت می کنید؟!

آیا گریه رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران را ندیده اید/ چه شده است که از فتنه حمایت می کنید؟!

جانباز و آزاده گیلانی گفت: نماینده رشت حرفی زد که دل بچه های انقلابی و ولایی و حتی بزرگان دین را به درد آورده است. دیگر زمان سکوت نیست زیرا به مقدس ترین جایگاه نظام همصدا با دشمنان حمله شده است.

دکتر محمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان اظهار کرد: نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی رئیس جمهور حرفی زدند که دل بچه های انقلابی و ولایی و حتی بزرگان دین را به درد آورده است. ایشان گفتند که تا کی باید داستان فتنه در کشور ادامه داشته باشد! می خواهم بپرسم آیا ایشان معنی فتنه و فتنه گر را می دانند؟! آیا ایشان نمی دانند که نظام مقدس ما را فتنه گران با حمایت اربابانشان در خارج کشور هدف گرفته بودند؟ آیا نمی دانند که همین فتنه گران بچه های همین کشور را در تهران به شهادت رساندند؟ چه خسارات جبران نا پذیری به کشور و انقلاب وارد ساختند؟

این جانباز و آزاده گیلانی خاطرنشان کرد: آیا این نماینده، نمی دانند که حضرت آقای ما و رهبر ما بارها فرمودند که نسبت به موضوع فتنه حساس هستند چون ضربه بزرگی به کشور ما وارد ساختند و هنوز هم از ملت بزرگ ایران عذر خواهی نکردند.

وی با بیان اینکه مگر همین فتنه گران نبودند که تمام ارزش های نظام و انقلاب و شهدای ما را مورد هجوم بیرحمانه خود قرار داده بودند؟، گفت: مگر روز عاشورا نبود که این فتنه گران به پرچم ها و عزاداران حسینی حمله ور شده بودند و تو گویی لشکر عمر سعد و شمرو یزید به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حمله کرده اند و از هیچ رحم و مروتی برخوردار نبودند و چه جسارت هایی که به عزاداران حسینی نکردند ایا این وقایع اسفناک را ندیده اید؟!

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه فتنه گران در استان ها و مرکز کشور به حمایت آمریکا و اسراییل دل خوش کرده بودند تا به قول خود انقلابی دیگر در کشور رقم زنند، افزود: آیا نبودید و ندیده اید که چه جسارت هایی به خانواده های شهدا و مقدس ترین نهادهای انقلاب از جمله بسیج و سپاه حمله کردند و تعدادی را به شهادت رساندند؟  آیا چیزی از شهید خلیلی در شهرک غرب تهران شنیده اید؟ آیا شنیده اید که فتنه گران گردن مبارک این شهید را در انظار عمومی بریده اند؟ آیا صدای گریه رهبر معظم ما را در 29 خرداد 88 در نماز جمعه تهران دیده اید؟

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مگر همین فتنه گران نبودند که دل مردم و رهبر عزیز ما را خدشه دار کرده اند؟، تصریح کرد: چه شده است که به حمایت فتنه‌گران روی آورده اید؟ اینجانب به عنوان جانباز و آزاده وقتی صدای این نماینده شهرستان رشت را از مجلس شورای اسلامی شنیدم خجالت کشیدم چون مردم گیلان تاکنون به ولایتمداری مشهور بودند و البته منبعد هم اینچنین خواهد بود. ولی ایکاش نماینده ای مثل خود حامی و فدایی رهبر و ولایت داشتند.

دکتر احمدی در پایان ابراز نمود: ای بزرگان و فرهیختگان استان گیلان! دیگر زمان سکوت نیست و به مقدس ترین جایگاه نظام همصدا با دشمنان نظام حمله شده است. بشکنید این بغض نهفته خود را و در کنار ملت بزرگ گیلان و رشت حمایت خود را از ولایت امر مسلمین جهان و انزجار خود را از فتنه گران اعلام نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار