کد خبر : 8720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

آیت‌الله هاشمی تا زمان حیات خود نسبت به انقلاب و نظام وفادار بود

آیت‌الله هاشمی تا زمان حیات خود نسبت به انقلاب و نظام وفادار بود

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی یکی از مبارزان دوران سخت انقلاب بود و تا زمان حیات خود نسبت به انقلاب و نظام وفادار بود.

به گزارش گیلانستان، مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی پیش از ظهر امروز در مصلای امام خمینی(ره) توسط امام جمعه این شهر و استاندار گیلان و با حضور مسؤولان برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در مراسم مذکور با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: هاشمی یار دیرین انقلاب و امام راحل و رهبری بود و از مال و آبروی خود در راه انقلاب و نظام اسلامی هزینه کرد.

 حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی با بیان اینکه هاشمی در طول انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت، تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی یکی از مبارزان دوران سخت انقلاب بود و تا زمان حیات خود نسبت به انقلاب و نظام وفادار بود.

 وی آیت‌الله هاشمی را از افراد باسابقه انقلاب دانست و تصریح کرد: هاشمی همواره احترام ویژه‌ای در نزد روحانیت و انقلابیون داشت و مردم به شخصیت وی احترام می‌گذاشتند و تشییع باشکوه وی نمونه‌ای از جایگاه آیت‌الله هاشمی در نزد مردم بود.

در مراسم مذکور استاندار گیلان و آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه رشت حضور داشتند و روز گذشته نیز مراسم چهلمین روز درگذشت هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور جنتی وزیر سابق ارشاد برگزار شده بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , 29 بهمن 1395 - 12:31

سلام یه سوال برای .نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ایران را میخواهم مطرح کنم. شماها عزیزان نسل آرمانی آینده ایران اسلامی میدانید چه کسانی سال ۱۳۵۶ در طلیعه نهضت اسلامی ایران در فرودگاه رشت در استقبال شاه مخلوع و فاسد حضور داشتند؟

رفتن به نوار ابزار