کد خبر : 5339
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395- 57: 12

آیت الله جنتی: آقای اشجری در جریان انتخابات به خوبی از نظام دفاع کرد

آیت الله جنتی:  آقای اشجری در جریان انتخابات به خوبی از نظام دفاع کرد

آیت الله جنتی در این دیدار عملکرد هیأت نظارت استان گیلان و بویژه حجت الاسلام اشجری رییس این هیأت و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را مورد تأیید قرار دادند و گفتند آقای اشجری در جریان انتخابات توانسته اند به خوبی از نظام دفاع کنند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در گفتگویی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با آیت الله جنتی اظهار داشت: در این دیدار نمایندگان استان گیلان مسائلی را پیرامون قوانین مطرح در مجلس و ایرادات شورای نگهبان و مسائل مربوط به عملکرد هیأت نظارت استان مطرح کردند.

وی افزود: آیت الله جنتی در این دیدار عملکرد هیأت نظارت استان گیلان و بویژه حجت الاسلام اشجری رییس این هیأت و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را مورد تأیید قرار دادند و گفتند آقای اشجری در جریان انتخابات توانسته اند به خوبی از نظام دفاع کنند.

نماینده ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله جنتی بر داشتن روحیه ی انقلابی از سوی نمایندگان مجلس تأکید کردند گفت: رییس شورای نگهبان در این دیدار از بکارگیری حامیان جریان فتنه در دولت و برخی وزارت خانه انتقاد کردند و تأکید داشتند که جهت گیری این افراد به سوی دشمن و آمریکاست در حالی که ما نه تنها خیری از آمریکا ندیده ایم بلکه ارتباط با این کشور همیشه برای ما شر بوده است.

کوچکی نژاد واکنش به اظهارات فرماندار ورامین مبنی بر اینکه «من اهل شیشلیک و کباب هستم و شفاف هم می گویم که با نان و پنیر نمی توانم کار کنم» اظهار کرد: اگر فرمانداری چنین حرفی زده باشد این فرد نه تنها لیاقت مسئولیت در فرمانداری را ندارد بلکه در هیچ مسئولیتی که مربوط به امور مردم باشد نباید منصوب شود.

وی تأکید کرد: من بابت این اظهارات متأسفم و معتقد هستم اگر چنین فرمانداری در هر استانی وجود دارد استاندار باید وی را عزل کند./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار