کد خبر : 3418
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1394- 10: 0

آیت الله رمضانی: ما به حجت الاسلام رهنما که یکی از فضلای نخبه گیلانی هستند افتخار می‌کنیم

آیت الله رمضانی: ما به حجت الاسلام رهنما که یکی از فضلای نخبه گیلانی هستند افتخار می‌کنیم

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ گفت: ما به امثال حجت الاسلام رهنما به عنوان یکی از فضلای نخبه گیلانی افتخار می‌کنیم و خدا را شکر که در گیلان هم فضلای نخبه‌ای را داریم که باید برای ارتقای رشد فرهنگی و دینی گیلان از آنان بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی درگیلان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رهنما از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری گیلان با حضرت آیت الله رضا رمضانی رئیس مرکز اسلامی هامبورگ دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله رمضانی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار در حمایت از حجت الاسلام رهنما اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم از این که جناب آقای رهنما وارد عرصه خبرگان شدند و ما به امثال ایشان به عنوان یکی از فضلای نخبه گیلانی افتخار می‌کنیم و خدا را شکر که در گیلان هم فضلای نخبه‌ای را داریم که باید برای ارتقای رشد فرهنگی و دینی گیلان از آنان بهره‌مند شویم.

rahnama

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: من در این ارتباط‌هایی که با جناب آقای رهنما داشتم، ایشان را یک روحانی فاضل، نخبه و تاثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی و دینی یافتم و امیدوار هستم که انشالله این فرصت ایجاد شود که در گیلان تاثیرگذار باشند، هم در حوزه های علمیه و تربیت نیروهای کارآمد و هم برای نظام.

آیت الله رمضانی اذعان داشت: امروزه ما نیازمند هستیم نیروهای کارآمدی را در عرصه‌های تبلیغی در تراز نظام و انقلاب اسلامی تربیت کنیم و لازمه‌اش آن است که ما معلمان و مربیان دلسوزی داشته باشیم که بتوانند در این عرصه فعالیت کنند و تصور می‌کنم ایشان به عنوان یک معلمی دلسوز می‌توانند در این عرصه نقش فعالی را ایفا کنند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ در پایان این دیدار بیان نمود: برای حجت الاسلام رهنما در هر جا که هستند آرزوی توفیق و سرافرازی را دارم. انشاالله که موفق باشند.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار