کد خبر : 26106
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

آیت الله سعیدی سخنران راهپیمایی روز قدس در رشت/ اعلام مسیرهای چهارگانه

آیت الله سعیدی سخنران راهپیمایی روز قدس در رشت/ اعلام مسیرهای چهارگانه

حجت الاسلام اشجری گفت: این مراسم در رشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا همراه خواهد بود.

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ‌عنوان روز جهانی قدس، تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مسلمانان جهان از روز قدس و برگزاری راهپیمایی باشکوه به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این روز، نور امید آزادی را بر دل فلسطینیان تاباند و جبهه مقاومت اسلامی را احیا کرد.

حجت الاسلام اشجری، روز جهانی قدس را میراث گرانبهای بزرگ‌مردی دانست که با تصمیم هوشمندانه و راهبردی خود فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان ‌رساند و گفت: امام خمینی(ره) توطئه فراموشی فلسطین عزیز را خنثی کرد و نقشه شیطانی رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان غربی آن برای ایجاد تفرقه بین ملل اسلامی و تقویت بنیان رژیم نامشروع صهیونیستی را نقش برآب ساخت.

وی با بیان اینکه تدبیر و درایت امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس سبب تقویت جبهه مقاومت و بیداری وجدان‌های خفته و ستمدیده جهان اسلام شد، خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک ‏رمضان به نماد بیداری اسلامی و امید برای نجات قدس شریف و فلسطین عزیز تبدیل شده و رژیم صهیونیستی را منزوی ساخته و بیش از گذشته دچار بحران عظیم درونی و بی‌هویتی بی‌مثال خود کرده است.

فریاد «مرگ بر اسرائیل» سراسر گیتی را فرا گرفته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: امروز طلیعه شکست رژیم متعدی اسرائیل آشکار شده است؛ چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بشارت داده‌اند که «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

حجت الاسلام اشجری، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۸۰ کشور جهان همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، عنوان کرد: امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امواج خروشان بیداری اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی ایران خواب راحت را از چشمان سران جبار صهیونیسم و دیکتاتورهای دست‌نشانده آنان در منطقه ربوده و فریاد «مرگ بر اسرائیل» سراسر گیتی را فرا گرفته است.

وی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان گیلان همزمان با روز جمعه، ۱۸ خرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم در رشت راس ساعت ۱۰:۳۰ از مبادی چهارگانه به سوی مصلی آغاز می شود و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا همراه خواهد بود.

راهپیمایی در رشت از میدان شهدای ذهاب(شهرداری)، خیابان امام خمینی(ره)، میدان فرهنگ و میدان مصلی، ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلی، سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ و میدان مصلی و مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان مطهری، چهارراه قدس، میدان فرهنگ و میدان مصلی آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار