کد خبر : 33729
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 بهمن 1397- 36: 18

آیت الله فلاحتی: اجتماع عظیم امروز مردم گیلان تحسین برانگیز و دشمن شکن بود/ جلیلی: به تلاش های حضرتعالی با همراهی نیروهای حزب اللهی در گیلان خدا قوت می گوئیم

آیت الله فلاحتی: اجتماع عظیم امروز مردم گیلان تحسین برانگیز و دشمن شکن بود/ جلیلی: به تلاش های حضرتعالی با همراهی نیروهای حزب اللهی در گیلان خدا قوت می گوئیم

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اجتماع عظیم مردم گیلان به ویژه شهر رشت زیر باران شدید تحسین برانگیز، شگفت آور و دشمن شکن بود.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه اجتماع عظیم مردم گیلان به ویژه شهر رشت در زیر باران شدید تحسین برانگیز، شگفت آور دشمن شکن بود اظهار کرد: مردم به اعتبار فضیلت انقلاب اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تشکیل حکومت اسلامی، نابودی قدرت های جهانی، شکست ابهت آمریکا و عزتمندی مردم از دستاوردهای انقلاب است.


امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه گیلان از جوانان اندیشمند و خوش استعداد برخوردار است، تصریح کرد: در دانشگاه و حوزه دارای مفاخر بسیاری هستیم اما از این افراد بهره لازم برده نمی شود.
آیت الله فلاحتی، خواستار توجه دولتمردان نسبت به فرهیختگان گیلانی شد و بیان کرد: پس از انقلاب تاکنون تنها دو وزیر گیلانی در کابینه تمام دولت ها داشتیم و نسبت به این استان بی مهری شده است.
وی به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در گیلان در سال ۹۴ اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان های گیلان از قدمت ۱۰۰ ساله برخوردارند و این امر زیبنده مردم استان نیست.

حماسه امروز شکست ۴۰واره آمریکا در برابر ملت ایران بود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی نیز در دیدار مذکور به حضور با شکوه مردم رشت در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: حماسه امروز شکست ۴۰واره آمریکا در برابر ملت ایران بود.
سعید جلیلی با تبریک انتصاب آیت الله فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان، افزود: به تلاش های حضرتعالی با همراهی نیروهای حزب اللهی در استان گیلان خدا قوت می گوییم.
وی در ادامه لازمه حضور مردم در صحنه را نیازمند نقشه راه خواند و بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی تثبیت شده و ریشه دوانده است.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی بسیار روشن است، تصریح کرد: در طول انقلاب شاهد فراز و نشیب هایی بودیم اما این موضوع جای نگرانی ندارد.
جلیلی به ریشه های عمیق انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: آنچه انقلاب اسلامی را به پیش برده، حرکت همگام مردم با مقام معظم رهبری نه یک گام عقب تر و نه یک گام جلوتر بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار