کد خبر : 3305
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

آیت الله قربانی: من جانماز آب نمی کشم و جز حقوقی که از دانشگاه می گیرم موجودی دیگری ندارم

آیت الله قربانی: من جانماز آب نمی کشم و جز حقوقی که از دانشگاه می گیرم موجودی دیگری ندارم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هفتم اسفند را باید انتخاب کرد که حساب های خود و اطرافیانشان را پر نکنند، گفت: من جانماز آب نمی کشم و جز حقوقی که از دانشگاه می گیرم موجودی دیگری ندارم.

به گزارش درگیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کار و تعاون و خانه کارگر گیلان، نخست با ذکر این نکته که در دنیا معمولا سرنوست حکومت ها دست به دست می شود و گاهی دست نظامیان، گاهی دست شوالیه ها و ثروتمندان و گاهی به دست فرهیختگان، دانشمندان و کارگزان و زحمت کشان است.

وی با بیان اینکه اسلام از آدم بیکار و مفت خور بدش می آید، گفت: خدمت امام صادق (ع) از جوانی تعریف کردند وگفتند که ما خرج آن را می کشیم گفت شما از او بهترید زیرا اوسربار جامعه است و این در حالی است که کارگر سربار جامعه نیست و نیاز همه را برآورده می کند .

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه باید از دست رنج خود خورد تا منت حاتم طایی را نکشید، افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) دست کارگر را می بوسید.

قربانی ادامه داد: دست کارگر را خدا دوست دارد زیرا زحمت می کشت و نیاز جامعه را برطرف می کند و حرف نمی زند.

وی با بیان اینکه علی (ع) چند باغ و قنات داشت و تولید آن ها را در خدمت مردم می گذاشت، گفت: نباید عده ای بانک ها را با پول خود پر کنند و بچه های خود را برای عیاشی به خارج بفرستند و به بچه های داخل کشور توجه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه این مطلب افزود: امام باقر (ع) در نخلستان خود بیل می زد و نخل ها را ابیاری می کرد و مردم می دیدند ولی خدا هم عرق می ریزد و کار را سعادت می داند.

قربانی با تاکید براینکه باید بر کارگران و کارفرمایان در خدمت کارگر و مدیران اداره کننده تشکل های کارگری در حفظ جامعه درود فرستاد، به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برخی از کارفرمایان با ترفند ها تعدیل نیرو می کنند اما طبق قانون باید زندگی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هفتم اسفند به پای صندوق ها می رویم وکسانی را باید انتخاب کرد که جیب خود را نگاه نکنند و حساب های خود و اطرافیانشان را پر نکنند، گفت: من جانماز آب نمی کشم رییس قوه قضایی گیلان، رییس کمیسیون ارشاد مجلس، سه دوره نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه لاهیجان بودم و جز حقوقی که از دانشگاه می گیرم موجودی دیگری ندارم و یک خانه در لاهیجان دارم و حتی یک ماشین هم برای خودم ندارم .

وی ابراز کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران ساخته ام و یک کتابخانه با ارزش بیش از یک میلیارد تومان و هر جا رفتم کتاب به یادگار آوردم و بیش از چند میلیارد کتاب دارم و همه را وقف حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) کر ده ام.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی ها این مسئولیت ها راطعمه بهشت قرار می دهند، گفت: دکتر شیبانی پنج دوره نماینده مجلس بود و از او بوی بهشت استشمام می کردم و غذای مجلس را هم نمی خورد این جور افراد خیلی داریم و افرادی هم داریم که سواستفاده زیاد می کنند.

قربانی افزود: برخی ها هم از کاندیداها مدرک تقلبی گرفته اند و حتی پیشنهاد مدرک تقلبی هم به من دادند و این افراد در مجلس چرت می زنند و خوابیده اند زیرا مدرک تخصصی و معلومات ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه این مطلب افزود: اعضای خبرگان باید مجتهد، سیاستمدار، ولایت مدار و پاسدار خون شهدا باشند و با بسیجیان و جبهه رفتگان رابطه دوستانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما دو عید داریم ۲۲بهمن و هفتم اسفند و به حضور قانونی و گسترده در این دوعید اعتقاد داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: من افتاب لب بام است و بعد ها در مورد دارایی من مردم قضاوت خواهند کرد.

محمود ایزد دوست رییس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: سایه روحانیت با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری شخصیت خاصی به ایران اسلامی داده اند و عالم و جلیل القدر به عنوان اعتبار استان ایت الله قربانی وزنه ای برای استان گیلان است.

وی افزود: امیدواریم در فضایی با نظارت رهبری و تدبیر رییس جمهور و هییات وزیران به مردم گیلان خدمت کنیم./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار