کد خبر : 51661
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

وقتی کرونا نتوانست آموزش را تعطیل کند؛

ابتکاری قابل تحسین از یک معلم رودسری/ تحصیل حضوری دانش آموزان در دل مزرعه سرسبز خانم معلم

ابتکاری قابل تحسین از یک معلم رودسری/ تحصیل حضوری دانش آموزان در دل مزرعه سرسبز خانم معلم

یک معلم رودسری ثابت کرد کرونا نمیتواند آموزش را تعطیل کند و تحصیل دانش آموزانش را در مزرعه سرسبز باغ فندوق خود ادامه داد.

به گزارش گیلانستان، پشت ویروس منحوس کرونا این بار در منطقه اشکورات شهرستان رودسر، روستای دیورود به خاک مالیده شد.

گویی سرشت معلمی با ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است. هیچ عامل خارجی نمی‌تواند مزاحم رابطه عاشقانه معلم و دانش‌آموز شود.

کرونا با ورود نحس‌گونه‌اش به عاملی برای تهدید سلامتی افراد جامعه بدل شده و مدارس کشور را به تعطیلی کشاند، اما با ایثار و علاقه معلمان، آموزش تعطیل نشد.

عرصه آموزش و پرورش عرصه شکست کرونا است
آموزش مجازی مسیری بود که کرونا بر پیکره آموزش و پرورش تحمیل و با اجبار مسیر مستقیم و حضوری را به مجازی سوق داد. این شکل مجازی و تکنیک‌گونه باز نتوانست حس و دلسوزی بین معلم و شاگرد را کم کرده و بذل ایثار معلمی را مانع شود.

خانم اکبرنژاد، معلم وظیفه شناس روستای دیورود اشکورات بخش رحیم آباد شهرستان رودسر که به عللی همچون عدم وجود زیر ساخت اینترنت و عدم برخورداری برخی دانش آموزان از گوشی هوشمند، قادر به برگزاری کلاسهای آنلاین نبوده، اما ابتکاری قابل تحسین از خود نشان داده و با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی کلاس حضوری در دل مزرعه سرسبز باغ فندوق خود بمدت دو ماه برای شاگردانش برگزار و آموزش این دانش آموزان را بخوبی دنبال کرده است.

در همین راستا سرهنگ حسن حبیبی مسئول بسیج فرهنگیان گیلان نیز با حضور در این کلاس صحرائی از زحمات خانم معلم و از دانش آموزان آن کلاس تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار