کد خبر : 29176
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397- 31: 12

ابتکار جالب هیئت فومنی در بخش های سیاسی، فرهنگی و محرومیت زدایی + تصاویر

ابتکار جالب هیئت فومنی در بخش های سیاسی، فرهنگی و محرومیت زدایی + تصاویر

به گزارش گیلانستان، هیئت انصار الحسین(ع) شهرستان فومن همزمان با برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در دهه اول محرم، ابتکار جالبی را از خود به نمایش گذاشت. این هیئت انقلابی با نصب شعاری در ورودی محل برگزاری مراسم محرم واقع در کوچه شهید افتخاری فومن، بیت شهید والامقام علی

به گزارش گیلانستان، هیئت انصار الحسین(ع) شهرستان فومن همزمان با برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در دهه اول محرم، ابتکار جالبی را از خود به نمایش گذاشت.
این هیئت انقلابی با نصب شعاری در ورودی محل برگزاری مراسم محرم واقع در کوچه شهید افتخاری فومن، بیت شهید والامقام علی یحیی پور از جمله اینکه( خون حسین در پیکر مسلمین،قیام کنید برای حق مستضعفین،حد زنید ویژه خوار، بانی این احتکار)، پیام عزاداران حسینی را نسبت به شرایط بد اقتصاد کشور و جریان های احتکارگر صادر کرد.
از جمله دیگر فعالیت های این هیات در طول این دهه بازسازی بخشی از صحنه عاشورا در ورودی محل مراسم بود که با استقبال کم نظیر شهروندان فومنی همراه شده بود.
در حوزه محرومیت زدائی با اعلام متصدیان هیات کمک های نقدی و غیر نقدی از جمله وسایل دسته دوم و بسته های ویژه لوازم التحریر به نیازمندان جمع آوری و اهدا شد و کمک های نقدی هم برای تکمیل یک واحد مسکن محرومین در اطراف شهرستان فومن هزینه خواهد شد.
در حوزه فرهنگی هم بسته های ویژه ای با هدف رفع شبهات بین عزاداران توزیع گردید و هر شب پس از پایان جلسه عزاداری با عینک مجازی واقعه جانسوز کربلا توسط عزاداران حسینی مشاهده گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار