کد خبر : 28995
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

ابراز تاسف امام جمعه انزلی از رفتار تنش‌زای نماینده رشت/ وقتتان را برای تنش زدایی بگذراید نه تنش افزایی!

ابراز تاسف امام جمعه انزلی از رفتار تنش‌زای نماینده رشت/ وقتتان را برای تنش زدایی بگذراید نه تنش افزایی!

اگر بین طرفداران بین دو تیم تنشی وجود دارد نمایندگان محترم وقتشان را برای تنش زدایی بگذراند نه تنش افزایی.

به گزارش گیلانستان، مشروح سخنان حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین امام جمعه بندرانزلی پیرامون بازی دو تیم ملوان و سپیدرود در خطبه های نماز جمعه در ذیل آمده است:

? در رابطه با شهرستان ،برخی ها از چند روز مانده به مسابقه بین دو تیم ملوان و سپیدرود برای ایجاد التهاب و در عداوت بین مردم تبلیغات می کنند . این حرکات و ایجاد دعوا برنامه ریزی افراد خاص است که از ایجاد این اختلافات سود می بردند.

? از رفتار برخی نمایندگان محترم مجلس در واکنش به بازی ملوان و سپید رود واقعا تاسف خوردم ….

? کشورهای غربی در دنیای امروز با استفاده از مسابقات ورزشی برای ارتباط با کشور های دیگر استفاده میکنند آنوقت ما از این فرصت برای ایجاد تفرقه بین همسایه های شهرستانی استفاده کرده و این کار بسیار ناشایست است.

? نه مردم انزلی و طرفداران ملوان اینگونه هستند که اهل اهانت به سایر مردم وسایر تیم ها باشد و نه هواداران سپیدرود این کار را خواهند کرد.

? بعضی از افراد محدود انگشت شمار دنبال این هستند که یک تنشی و التهابی ایجاد کند کما اینکه طرح بدخواهان است، مسئولین نباید در این بازی ها قرار بگیرند.

? آنها کارهایی که باید برای تیم های شهرستان خودشان انجام بدهند را نمیتوانند به ثمر برسانند آنوقت در این دعواهای بیخود با یکیگر وقت میگذارند و مطلب مینویسند،حیف است آقایان، این وقت را صرف وحدت در بین جامعه کنید.

? اگر بین طرفداران بین دو تیم تنشی وجود دارد نمایندگان محترم وقتشان را برای تنش زدایی بگذراند نه تنش افزایی.

? ان شا الله این مسابقه انجام میشود و نتیجه اش مهم نیست ،مهم این برادری است که به واسطه ورزش بین مردم دو شهر ایجاد شود.

? دلیل نمیشود انسان هرچه رسید را منتقل کند یا هرچیزی که به آنها دیکته میکنند در کانال و سایت هایشان و در فضای مجازی پخش بکنند،این چه عقل و منطقی است،باید مراقبت کرد.

? از این مسئولین میخواهم که درایت ،اقایی بصیرت و برادری و وحدتشان را نشان دهند و ان شا الله که این مسابقات به خوبی میگذرد.

? چه معنی دارد که ما هی جلسه شورای تامین بگذاریم که طرفداران سپید رود را نیم ساعت دیرتر بگذاریم وارد شوند و با اسکورت همراهیشان کنیم! مگر اینجا منطقه جنگیست؟ این چه تصمیماتی است؟ اینها خودشان تولید التهاب میکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار