کد خبر : 15279
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

ابهام اتلاف بیت المال در جشن پیروزی رئیس جمهور در گیلان/ از بودجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی تا هزینه کرد شگفت آور

ابهام اتلاف بیت المال در جشن پیروزی رئیس جمهور در گیلان/ از بودجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی تا هزینه کرد شگفت آور

بعد از پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و رای خیره کننده وی در استان گیلان، ستاد استانی رئیس جمهور منتخب به رسم تشکر و سپاس از حضور حماسی و پر شور مردم در انتخابات مبادرت به برگزاری مراسم جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در ورزشگاه شهید عضدی رشت نمود.

به گزارش گیلانستان، به نقل از جارستان، بعد از پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و رای خیره کننده ۸۲ درصدی وی در استان گیلان، ستاد استانی رئیس جمهور منتخب به رسم تشکر و سپاس از حضور حماسی و پر شور مردم در انتخابات مبادرت به برگزاری مراسم جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در ورزشگاه شهید عضدی رشت نمود.سخنرانی برخی از مسئولین عالی استان و اواز خوانی شهرام ناظری شوالیه موسیقی ایران که با هماهنگی و مدیریت برادر زاده یکی از فعالین سیاسی اصلاح طلب و نزدیک به یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تنظیم شده بود از آیتم های اصلی این برنامه قریب به ۱۰۰۰۰ نفری محسوب می گشت. اما پس از سپری شدن حدود یک ماه از برنامه مذکور اخبار موثق حکایت از هزینه بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریالی این مراسم دارد!!!. علی الظاهر و بر اساس اعلام(شخص هماهنگ کننده ) به ستاد استان حدود ۸۰۰ میلیون ریال از مبلغ مذکور به شهرام ناظری و تیم همراه و مابقی جهت برگزاری این مراسم صرف گردیده است.
پیگیری خبرنگار جارستان در خصوص ریز هزینه های این مراسم ابهامات جدی و شگفت آوری را فراهم نموده ، چرا که بر اساس گفتگو با یکی از نزدیکان شهرام ناظری جمع هزینه های پرداختی به وی و تیم همراه با احتساب هزینه ایاب و ذهاب حدود ۴۵۰ میلیون ریال بوده و هزینه برگزاری مراسم و رتق و فتق آن نیز در بیشترین حالت نزدیک به ۲۵۰ میلیون ریال تخمین زده شده است!؟ سوال جدی و ابهام اصلی این است تفاوت فاحش این مبالغ با مبلغ کل هزینه کرد برای مراسم یادشده از چه روی حادث شده و چرا تا کنون به این تفاوت هزینه کرد فاحش توجهی مبذول نشده است ؟به عبارتی اصلا پاسخگوی احتمالی پرداخت مبالغ این چنینی و عدم همخوانی مبلغ هزینه کرد و صورت وضعیت دریافتی چه کسی و یا کسانی خواهند بود؟!
شاید سوال مهمتر در ذهن مخاطبان این باشد که بودجه هنگفت یک میلیارد و دویست میلیون ریالی مراسم مذکور (که در قیاس با بسیاری از استان ها و در مراسم مشابه یک عدد نجومی محسوب می شود)از چه محلی تامین گردیده و با چه ردیفی به این امر اختصاص یافته است. اگر این پرداخت ها شخصی بوده که هیچ اما اگر از بودجه دولتی و بیت المال در این راه استفاده شده آمر و دستور دهنده این پرداخت عجیب در شرایط فعلی اقتصادی و در سال اقتصاد مقاومتی چه کسی یا کسانی می باشند؟!
قطعا در نظام جمهوری اسلامی و در روحیه و مشی اعتدالی ریاست محترم و محبوب جمهور و در صفوف حامیان اصلی ایشان اسراف و تبذیر از بیت المال امری مذموم بوده و حتما ضرورت پاسخگویی عاملان اجرایی این برنامه در پیشگاه مردم شریف استان به منظور رفع ابهامات پیش گفته بیش از پیش احساس خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار